Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2021 15:20 - ХАЙДЕ, ХОП - РОСИТО ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ В МЕЖДУНАРОДЕН ПОЕТИЧЕН АЛМАНАХ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1504 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 17.05.2021 15:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                       

                                        РОДСТВО


Направо съм си роза сред цветята,
макар да нося име на роса,
раздавам си аз щедро аромата,
при нужда и неистово бода.

Тя, красотата, трябва да се пази,
а аз се виждам ярко отдалеч,
пък лошото невидимо си лази
и току-виж - размахала съм меч.

Тя, розата блести и уязвима
цъфти сред плевели и буренак
и затова, да бъде устоима,
сама се грижи, уважава чак.

Харесва ми да бъда като нея,
да оцелявам в грубия ни свят,
да побеждавам - роза да живея,
с предпочитание към вишнев цвят.

7 май 2021г., София, България
Росица КОПУКОВА, журналист, поет


image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - РОДСТВО
17.05.2021 15:20

Направо съм си роза сред цветята,
макар да нося име на роса,
раздавам си аз щедро аромата,
при нужда и неистово бода.
Тя, красотата, трябва да се пази,
а аз се виждам ярко отдалеч,
пък лошото невидимо си лази
и току-виж - размахала съм меч.
Тя, розата блести и уязвима
цъфти сред плевели и буренак
и затова, да бъде устоима,
сама се грижи, уважава чак.
Харесва ми да бъда като нея,
да оцелявам в грубия ни свят,
да побеждавам - роза да живея,
с предпочитание към вишнев цвят.

7 май 2021г., София, България
Росица КОПУКОВА, журналист, поет
цитирай
2. missana - Честито включване в алманаха, Роси!
17.05.2021 20:21
Ти наистина си като розата със своето поетично слово. Забележителен финал:

"Харесва ми да бъда като нея,
да оцелявам в грубия ни свят,
да побеждавам - роза да живея,
с предпочитание към вишнев цвят."

на този прекрасен стих. Мога само да аплодирам такава стойностна поезия.
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
17.05.2021 20:46
такава тема ни възложиха.
Не съм много по такъв модел на писане, но ме предизвика. Мисля, че се получи.
цитирай
4. zlatkostanoev - Заслужено!
17.05.2021 23:01
Няма случайности. Трудно се коментира поезия. Затова рядко си го позволявам, но в същото време, когато нещо е впечатляващо — няма как да бъде подминато. И няма никакво значение кой е авторът, дали ти допада личността му и т.н....... Когато нещо е стойностно, хубаво е да можем да си го признаем.
Поздравления и поздрави!
цитирай
5. rosiela - БЛАГОДАРНОСТИ!
18.05.2021 07:59
zlatkostanoev написа:
Няма случайности. Трудно се коментира поезия. Затова рядко си го позволявам, но в същото време, когато нещо е впечатляващо — няма как да бъде подминато. И няма никакво значение кой е авторът, дали ти допада личността му и т.н....... Когато нещо е стойностно, хубаво е да можем да си го признаем.
Поздравления и поздрави!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6602508
Постинги: 5040
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031