Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2021 08:31 - ЦЕЛЕНАСОЧЕНОСТ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 922 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 30.05.2021 18:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Целенасочена съм. Като тема,
която трябва във живота да развия.
И риск да се наложи да поема,
аз няма да се спра и да се скрия.
Усещам се като дете на Бога
и получава то небесни знаци,
Бог ми отнема цялата тревога
и аз пулсирам в свои си вибрации.
Не се мотая, схващам. Помня много.
Дошла в сърцевината на проблема,
не мога просто да отсъдя строго,
а все решавам някаква дилема.
Понякога се чудя на глупците,
но затова сме толкова различни-
едни до други да вървим през дните,
било то обични или критични.
Един учител, друг е ученика
във сложното училище - живота,
но някой ,щом за помощ ме извика,
ще бъда даже и до идиота.
И той е Божия душа и чака
надежда от живота си да вземе.
Изпаднал е, хързулил се бедняка,
обаче трябва дъх да си поеме.
И после пак нататък, в свойте цели.
Аз егоистите не ги разбирам,
които, само своя път поели,
не виждат болката къде извира.

30 май 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - ЦЕЛЕНАСОЧЕНОСТ
30.05.2021 08:31
Целенасочена съм. Като тема,
която трябва във живота да развия.
И риск да се наложи да поема,
аз няма да се спра и да се скрия.
Усещам се като дете на Бога
и получава то небесни знаци,
Бог ми отнема цялата тревога
и аз пулсирам в свои си вибрации.
Не се мотая, схващам. Помня много.
Дошла в сърцевината на проблема,
не мога просто да отсъдя строго,
а все решавам някаква дилема.
Понякога се чудя на глупците,
но затова сме толкова различни-
едни до други да вървим през дните,
било то обични или критични.
Един учител, друг е ученика
във сложното училище - живота,
но някой ,щом за помощ ме извика,
ще бъда даже и до идиота.
И той е Божия душа и чака
надежда от живота си да вземе.
Изпаднал е, хързулил се бедняка,
обаче трябва дъх да си поеме.
И после пак нататък, в свойте цели.
Аз егоистите не ги разбирам,
които, само своя път поели,
не виждат болката къде извира.

30 май 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Страхотен стих, Роси!
30.05.2021 17:40
Много дълбок. Изповеден и философски осмислен през призмата на мъдростта.
Такава поезия искрено ме възхищава. Копнея за такава поезия! А не за поезия описваща колко оргазъма е получила еди коя си авторка след 10-я сантиметър по трасето й.
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
30.05.2021 18:43
missana написа:
Много дълбок. Изповеден и философски осмислен през призмата на мъдростта.
Такава поезия искрено ме възхищава. Копнея за такава поезия! А не за поезия описваща колко оргазъма е получила еди коя си авторка след 10-я сантиметър по трасето й.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6660782
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930