Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2021 19:17 - ПОЕТИЧНО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 388 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 06.06.2021 19:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Във дните ми не спира стиховея
и все за нещо ми предлага път,
обичам поетично да живея
и поетичен да ми е светът.

Понеже не е - граници му слагам:
до мен остават хората със чест,
със дума отговорна, безпристрастна
и вест да кажат - да е чиста вест.

За хитреците много ми помага
интуитивният природен дар.
Доброто никога не го отлагам,
на Злото аз не ставам господар.

И в борбения ни въртеж на дните,
аз отстоявам свои правила.
Все гоня цел, не съм и по мечтите,
но Лириката е добре дошла.

Тя ми отмива всякаква умора
и презарежда моята душа,
щом нея има, значи има хора,
с които мога да се утеша.

6 юни 2021г., София
Росица КОПУКОВА


image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - ПОЕТИЧНО
06.06.2021 19:17

Във дните ми не спира стиховея
и все за нещо ми предлага път,
обичам поетично да живея
и поетичен да ми е светът.
Понеже не е - граници му слагам:
до мен остават хората със чест,
със дума отговорна, безпристрастна
и вест да кажат - да е чиста вест.
За хитреците много ми помага
интуитивният природен дар.
Доброто никога не го отлагам,
на Злото аз не ставам господар.
И в борбения ни въртеж на дните,
аз отстоявам свои правила.
Все гоня цел, не съм и по мечтите,
но Лириката е добре дошла.
Тя ми отмива всякаква умора
и презарежда моята душа,
щом нея има, значи има хора,
с които мога да се утеша.

6 юни 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - "Поетично" е изключително въздействаща поетична изповед.
06.06.2021 23:09
Словото е директно и спонтанно се лее, защото е положено изцяло върху основата на трайната осъзнатост на доброто и злото в този свят и на верния избор в полза на доброто. Превъзходен стих, Роси!

"И в борбения ни въртеж на дните,
аз отстоявам свои правила.
Все гоня цел, не съм и по мечтите,
но Лириката е добре дошла.

Тя ми отмива всякаква умора
и презарежда моята душа,
щом нея има, значи има хора,
с които мога да се утеша."


...И снимката ти е много хубава!

Весела нова седмица!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
07.06.2021 08:37
missana написа:
Словото е директно и спонтанно се лее, защото е положено изцяло върху основата на трайната осъзнатост на доброто и злото в този свят и на верния избор в полза на доброто. Превъзходен стих, Роси!

"И в борбения ни въртеж на дните,
аз отстоявам свои правила.
Все гоня цел, не съм и по мечтите,
но Лириката е добре дошла.

Тя ми отмива всякаква умора
и презарежда моята душа,
щом нея има, значи има хора,
с които мога да се утеша."


...И снимката ти е много хубава!

Весела нова седмица!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6676974
Постинги: 5068
Коментари: 24027
Гласове: 9810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930