Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2021 19:50 - ЧУДЕНКА
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 907 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 12.07.2021 20:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Времето ли спря на прага
или Бог така реши:
младостта ни подпомага
и на шестдесет и три.

Още всичко е вълшебство,
даже и в делничността,
аз откривам в теб момчето,
ти - магичната жена.

Стих красив да ти напиша
за целувка и любов,
с него вдишваш и издишваш,
и животът все е нов.

И дали ще остареем
аз съвсем не знам, а ти?
Нека да си помладеем
и след шестдесет и три.

Стягай куфара, че чака
пътят за морето нас:
де Несебър, де Каваци,
де Созопол, де Бургас,

де Балчик или Каварна,
все е наше, все добро,
аз съм много благодарна,
че не ни споходи зло.

Здрави, прави и идейни,
все така - до сто лета,
непокорни, чудодейни,
на какво дължим това?

Времето ли спря на прага
или Бог така реши?
Младостта да ни не бяга,
за ръце да ни държи!


12 юли 2021г., Симеоново, вилата
Росица КОПУКОВА


  КОПНЕЖ ПО РОДНОТО ЧЕРНО МОРЕ


image






















 



Гласувай:
5



1. rosiela - ЧУДЕНКА
12.07.2021 19:53

Времето ли спря на прага
или Бог така реши:
младостта ни подпомага
и на шестдесет и три.
Още всичко е вълшебство,
даже и в делничността,
аз откривам в теб момчето,
ти - магичната жена.
Стих красив да ти напиша
за целувка и любов,
с него вдишваш и издишваш,
и животът все е нов.
И дали ще остареем
аз съвсем не знам, а ти?
Нека да си помладеем
и след шестдесет и три.
Стягай куфара, че чака
пътят за морето нас:
де Несебър, де Каваци,
де Созопол, де Бургас,
де Балчик или Каварна,
все е наше, все добро,
аз съм много благодарна,
че не ни споходи зло.
Здрави, прави и идейни,
все така - до сто лета,
непокорни, чудодейни,
на какво дължим това?
Времето ли спря на прага
или Бог така реши?
Младостта да ни не бяга,
за ръце да ни държи!

12 юли 2021г., Симеоново, вилата
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Прекрасен стих, Роси! Тонизиращ и с вяра в бъдещето и настоящето!
12.07.2021 23:18
Нека да си помладеем
и след шестдесет и три.
...
Времето ли спря на прага
или Бог така реши?
Младостта да ни не бяга,
за ръце да ни държи!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
13.07.2021 03:13
missana написа:
Нека да си помладеем
и след шестдесет и три.
...
Времето ли спря на прага
или Бог така реши?
Младостта да ни не бяга,
за ръце да ни държи!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6604602
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031