Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2021 08:29 - ВСЕ...
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 912 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 19.07.2021 08:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Все обикалям България и все ми е малко,
все нещо не знам и не съм извървяла пътеките
и всичките стъпки на всички герои, но карам,
имам още енергия да катеря живота полека.

Все уча България, а пък не съм я доучила,
колко тайни е скрила и аз ги чета в съдбините,
ще ми стигне ли време аз всичко да видя и случа?
Се питам до днес, но не спирам, вървя по петите

на онези, които със кръв са чертали история,
всяка каменна църква прикрива и мъка, и радост,
и надежда добра , че сме част от една територия,
древна, мъдра, красива, божествена, свята.

Все обикалям България и се разтварям
като тичинка в цвете, общувайки с хората мили.
Има благи души и обичам да ги разговарям,
има млади души, но познания не напоили.

И оставям им капки от всичко, което съм чела,
светли погледи гледат ме - имам утеха,
няма край за България - пак се вдига и път е поела
и в света откроява единствено своята дреха.

В пъстротата, облечена аз, на горите й горди,
и във морското синьо, и във звездно небесна коприна,
обикалям България още нагоре-надолу,
искам всичко да знам и навсякъде искам да мина.

19 юли 2021г. , София
Росица КОПУКОВА


image



Гласувай:
4



1. rosiela - ВСЕ...
19.07.2021 08:30

Все обикалям България и все ми е малко,
все нещо не знам и не съм извървяла пътеките
и всичките стъпки на всички герои, но карам,
имам още енергия да катеря живота полека.
Все уча България, а пък не съм я доучила,
колко тайни е скрила и аз ги чета в съдбините,
ще ми стигне ли време аз всичко да видя и случа?
Се питам до днес, но не спирам, вървя по петите
на онези, които със кръв са чертали история,
всяка каменна църква прикрива и мъка, и радост,
и надежда добра , че сме част от една територия,
древна, мъдра, красива, божествена, свята.
Все обикалям България и се разтварям
като тичинка в цвете, общувайки с хората мили.
Има благи души и обичам да ги разговарям,
има млади души, но познания не напоили.
И оставям им капки от всичко, което съм чела,
светли погледи гледат ме - имам утеха,
няма край за България - пак се вдига и път е поела
и в света откроява единствено своята дреха.
В пъстротата, облечена аз, на горите й горди,
и във морското синьо, и във звездно небесна коприна,
обикалям България още нагоре-надолу,
искам всичко да знам и навсякъде искам да мина.

19 юли 2021г. , София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Прекрасен патриотичен стих поднасяш, Роси, зареден с вяра и светъл оптимизъм за бъдещето.
19.07.2021 08:57
Дано Бог свали Радевците от политическата сцена завинаги. Тогава нещата, за които пишеш, ще се сбъднат!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
19.07.2021 09:36
Днес ми е чуден ден. Книгите дойдоха.
цитирай
4. missana - Честито, Роси!
19.07.2021 19:32
Много се радвам.
цитирай
5. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
19.07.2021 21:30
missana написа:
Много се радвам.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6650729
Постинги: 5062
Коментари: 24007
Гласове: 9803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930