Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2021 09:32 - СВЕТЛИТЕ МИ ПОВЕИ НА ТОЗИ СВЕТЪЛ БОЖИ ПРАЗНИК
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 602 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 17.09.2021 09:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На днешния хубав празник Бог ми даде шанса да се подготвя да преиздам не една, а две книги на английски език. Работят се едновременно, за да отговарят на изискванията на издателство Lulu.com.
Едната е с лирика: към Бога и за семейство Рьорих.
Другата е пътеписи по света през моя поглед. Аз имам много книги и преди интернет - издателството, от което съм повече от доволна, сега ги подреждам и издавам за поколенията.
България е духовна страна и моето присъствие на тази Земя, така си обяснявам аз, е за популяризация и прослава на българската литература по света в съвременността, в която живеем. Не само своя, а и на много кадърни в творчеството виртуални приятели. И приятели в живота.
Всяка епоха има своите таланти. Днешното време също.
Лично мое мнение е , че многото връзки, контакти, уреждания , подменяния на авторство, невинаги са знак за добра и почтено поднесена литература. Истината накрая винаги се научава и авторът олеква в очите на другите.
Това, което Бог е дал на писателя, може да го усъвършенствува, но друг не може да му го даде. А България има творци на световно ниво.
Лично аз благодаря на искрените си почитатели и това, което пиша, никога не го насилвам. Дава ми се. И мисля, че на даровития не трябва да се завижда, освен благородно, а да се учи човек от него, защото литературният талант е многопосочен, вариативен, различен, но винаги личи.
Та така, разпилях малко свои разсъждения на утринното кафе. И продължавам. Литературата за мене е храм.
Трябва да се ценим взаимно, за да пребъдем.

Росица КОПУКОВА



Гласувай:
4



1. missana - Честит да ти е светлият празник: Вяра-Надежда-Любов, Роси!
17.09.2021 21:54
Нека ти носи здраве, Божие покровителство и сбъдване на всички творчески планове! Не зная как, но сутринта забравих за този голям празник, а после отсъствах. Чак сега се прибирам и ти честитя, макар и със закъснение. Но по-добре късно, отколкото никога!
цитирай
2. rosiela - Младене,
17.09.2021 21:59
честит и на теб. Здраве, хармония около теб и много успехи.
цитирай
3. missana - Благодаря ти от сърце
17.09.2021 23:42
за хубавите пожелания!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6673172
Постинги: 5068
Коментари: 24027
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930