Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2021 11:19 - ДЪРЖА СЕ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1064 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 30.09.2021 11:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Държа се. И не съм напразен лист.
Пътувам право в своята посока
и затова от всеки писан стих
личи летенето ми на високо.

До Бог. Оттам приижда светлина
и дава шанс за правилна победа,
дори и унизена добрина
накрая вижда своето възмездие.

Не правя драми, търся изход все,
а имала съм не една преграда.
Да бъде!Дай ми Боже светове,
където ни един човек не страда.

Държа се. И съм по съдба водач,
макар да не ламтя за връх бездомник.
Усещам и нечестния играч,
не се развявам като лист отронен.

И не приемам бягството за шанс,
борбата ми е смисъл на живота,
да, ежедневната борба за нас,
защото всеки има своя квота.

Надмогнали на страстите властта,
да бъдем трябва всички по единни.
Та затова се уча да търпя,
дори където срещам нетърпими.



30 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА


image




Гласувай:
3



1. rosiela - ДЪРЖА СЕ
30.09.2021 11:20

Държа се. И не съм напразен лист.
Пътувам право в своята посока
и затова от всеки писан стих
личи летенето ми на високо.
До Бог. Оттам приижда светлина
и дава шанс за правилна победа,
дори и унизена добрина
накрая вижда своето възмездие.
Не правя драми, търся изход все,
а имала съм не една преграда.
Да бъде!Дай ми Боже светове,
където ни един човек не страда.
Държа се. И съм по съдба водач,
макар да не ламтя за връх бездомник.
Усещам и нечестния играч,
не се развявам като лист отронен.
И не приемам бягството за шанс,
борбата ми е смисъл на живота,
да, ежедневната борба за нас,
защото всеки има своя квота.
Надмогнали на страстите властта,
да бъдем трябва всички по единни.
Та затова се уча да търпя,
дори където срещам нетърпими.

30 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Отново постигаш редки по дълбочина прозрения, Роси. Важното е, обаче, че те са поднесени
30.09.2021 21:24
в много оригинална поетична форма. "Унизената добрина накрая вижда своето възмездие". А последните два куплета са носители на Бетховенова сила:

"И не приемам бягството за шанс,
борбата ми е смисъл на живота,
да, ежедневната борба за нас,
защото всеки има своя квота.

Надмогнали на страстите властта,
да бъдем трябва всички по единни.
Та затова се уча да търпя,
дори където срещам нетърпими."

Поздравление за класната поезия!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.Трогната съм.
01.10.2021 08:02
missana написа:
в много оригинална поетична форма. "Унизената добрина накрая вижда своето възмездие". А последните два куплета са носители на Бетховенова сила:

"И не приемам бягството за шанс,
борбата ми е смисъл на живота,
да, ежедневната борба за нас,
защото всеки има своя квота.

Надмогнали на страстите властта,
да бъдем трябва всички по единни.
Та затова се уча да търпя,
дори където срещам нетърпими."

Поздравление за класната поезия!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6688544
Постинги: 5070
Коментари: 24030
Гласове: 9811
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930