Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2021 21:45 - ЕСЕННА ПЪТЕКА
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 827 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 28.10.2021 21:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Падат в Симеоново октомврийски кестени
и вещаят пътя ми в моята съдба
като на децата в приказките есенни
дето път намират вечно към дома.

Кестените гледат ме с очи ококорени,
в джоба слагам някои просто за късмет,
пътища за щастие имаме отворени
стига да обичаме с някого в дует.

Зреят плодовете и с главички кимат ми
като мъдри шепоти в земния живот,
само да умеем да четем езика им-
той ни дава отговор, вяра или брод.

Златна пъстроцветница - Есента намеква ми:
всичко е променливо, като ветрове,
никоя вълшебница не променя времето,
само добрината пазят векове!

28 октомври 2021г., София
Росица КОПУКОВА

image



Гласувай:
4



1. rosiela - ЕСЕННА ПЪТЕКА
28.10.2021 21:46

Падат в Симеоново октомврийски кестени
и вещаят пътя ми в моята съдба
като на децата в приказките есенни
дето път намират вечно към дома.
Кестените гледат ме с очи ококорени,
в джоба слагам някои просто за късмет,
пътища за щастие имаме отворени
стига да обичаме с някого в дует.
Зреят плодовете и с главички кимат ми
като мъдри шепоти в земния живот,
само да умеем да четем езика им-
той ни дава отговор, вяра или брод.
Златна пъстроцветница - Есента намеква ми:
всичко е променливо, като ветрове,
никоя вълшебница не променя времето,
само добрината пазят векове!

28 октомври 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Представих си колко е красива есента в Симеоново, Роси!
28.10.2021 22:39
Тази година есента е носител на невероятна и особена естетика. Естетика на финеса.

"Златна пъстроцветница - Есента намеква ми:
всичко е променливо, като ветрове,
никоя вълшебница не променя времето,
само добрината пазят векове!"

Безценни мисли в много ценен стих!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
28.10.2021 23:04
missana написа:
Тази година есента е носител на невероятна и особена естетика. Естетика на финеса.

"Златна пъстроцветница - Есента намеква ми:
всичко е променливо, като ветрове,
никоя вълшебница не променя времето,
само добрината пазят векове!"

Безценни мисли в много ценен стих!

цитирай
4. wonder - Чудно! "Златна пъстр...
29.10.2021 17:59
Чудно!

"Златна пъстроцветница - Есента намеква ми:
всичко е променливо, като ветрове,
никоя вълшебница не променя времето,
само добрината пазят векове!"
цитирай
5. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Дела.
29.10.2021 21:05
rosiela написа:
missana написа:
Тази година есента е носител на невероятна и особена естетика. Естетика на финеса.

"Златна пъстроцветница - Есента намеква ми:
всичко е променливо, като ветрове,
никоя вълшебница не променя времето,
само добрината пазят векове!"

Безценни мисли в много ценен стих!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6681905
Постинги: 5069
Коментари: 24027
Гласове: 9810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930