Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2021 16:10 - НА МАМА
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 245 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 26.11.2021 16:11


Вече изминаха двайсет години,
а мама я няма на белия свят,
домът ни за нея си беше светиня,
не само на вкус и на радост богат.

Промених атмосферата, нещо изхвърлих,
друго купих по-хубаво, да е във тон,
но на мама идеите скътах за бъдното,
те са просто основата в нашия дом.

Аз обичам духа на семейните мебели,
на това, дето заедно взехме с любов,
Те пътуват със мене, пътуват през времето
и са вечният наш подарен благослов.

И така ще остане. Духът е на мама
и на нейната творческа нежна ръка,
и дошло е от нейната обич голяма,
то е моят живот и е моя съдба.

Не променям напусто. Аз съм малко константа,
който много променя - е бегла душа.
Аз обичам дълбокото, него го пазя.
И когото ценя го, на него държа.


25 ноември 2021 г. , София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
3



1. missana - Бог да прости майката ти, Роси!
26.11.2021 20:18
Написала си изключително хубаво стихотворение за нея. Сякаш я видях благодарение на перото ти. Възпитала те е по най-добрия начин - в уважение към всичко свято и непреходно. Но и ти й се отплащаш подобаващо с висока поетична естетика:

"И така ще остане. Духът е на мама
и на нейната творческа нежна ръка,
и дошло е от нейната обич голяма,
то е моят живот и е моя съдба.

Не променям напусто. Аз съм малко константа,
който много променя - е бегла душа.
Аз обичам дълбокото, него го пазя.
И когото ценя го, на него държа."
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.Трогната съм.
26.11.2021 20:33
missana написа:
Написала си изключително хубаво стихотворение за нея. Сякаш я видях благодарение на перото ти. Възпитала те е по най-добрия начин - в уважение към всичко свято и непреходно. Но и ти й се отплащаш подобаващо с висока поетична естетика:

"И така ще остане. Духът е на мама
и на нейната творческа нежна ръка,
и дошло е от нейната обич голяма,
то е моят живот и е моя съдба.

Не променям напусто. Аз съм малко константа,
който много променя - е бегла душа.
Аз обичам дълбокото, него го пазя.
И когото ценя го, на него държа."

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6602575
Постинги: 5040
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031