Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2022 08:47 - ПРОДЪЛЖАВАМЕ НАПРЕД С ТВОРЧЕСТВОТО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 644 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 24.03.2022 08:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да ви призная доброволно, предадох на инженера всички материали по новата книга, която той ще работи. Не бързаме. С мои стихове и разкази, с всички новоподадени ми стихове от Младен Мисана и с останалите сонети на Йордан Ватев /много са хубави!/, които имам завещани по списък с единствено право на издаване на хартиен носител в книга.
Искам да завърша това, което той ми остави лично. Мога да пусна и от книгите му за риториката, " Писмото - диалог на чувствата" и пр. , той няма наследници, които да ме търсят за авторски права, но имаше издатели преди мен, които са живи и много особени хора и аз не желая да си имам неприятности. Без писмено съгласие нищо не правя. Невена Керемедчиева, перфектен преводач от френски език и мой благодетел за вкарването ми в американското издателство, го е пускала в нейно периодично издание, но то изчезна заедно с кончината й и аз не успях да видя свои стихове, просто жената почина. А имах заявка от нея. Късмет.
Много хора ратуваха Йордан Ватев да се популяризира още по света и аз извършвам просто част от своята мисия, защото и доста други благодетели са помагали.
Като човек, почти непрекъснато четящ наша и чужда художествена литература, смея да кажа, че имаме блестящи писатели и поети. И трябва заслужено да се ценим.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Искам да изразя възхищението си, Роси!
24.03.2022 19:49
Ти положи максимум усилия и направи всичко, което е възможно, за да издадеш в пълен обем наличното у теб сонетно творчество на покойния Йордан Ватев. Единици са българите способни на такива жестове. Бог да прости Ватев! Убеден съм, че той вижда какво правиш за него и е много доволен. Затова ще ти се въздава от високите небеса. Предстоящо е!
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене. Особено за предстоящето.
24.03.2022 19:55
missana написа:
Ти положи максимум усилия и направи всичко, което е възможно, за да издадеш в пълен обем наличното у теб сонетно творчество на покойния Йордан Ватев. Единици са българите способни на такива жестове. Бог да прости Ватев! Убеден съм, че той вижда какво правиш за него и е много доволен. Затова ще ти се въздава от високите небеса. Предстоящо е!

цитирай
3. kvg55 - rosiela,
25.03.2022 23:57
Е, да пожелая спорна работа, какво друго!
цитирай
4. rosiela - БЛАГОДАРНОСТИ!
26.03.2022 08:14
kvg55 написа:
Е, да пожелая спорна работа, какво друго!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6608598
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031