Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2022 08:03 - ЖЕЛАНИЕ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 492 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 28.05.2022 08:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дори да се превъплътя
в различните си вечности,
една издигната душа
в космичните премествания,


аз искам все да съм поет,
певец на свойто време
и с лириката все напред
Съдбата да ме вземе.

Не сме завършек на света.
Ще го творим отново.
Аз искам още красота
във песен и във слово.

С човешки облик да вървим
към ново съвършенство.
И аз, с перо на херувим
да пиша пак поезия!

До мен духовната звезда
пак да ме преоткрие,
че ми е пълно с любовта,
когато правим " ние"!


27 май 2022г., София
Росица КОПУКОВА


image

СТРЕМЕЖ


Търся ги думите.
Нека да бъдат различни,
за да кажа добро,
защото...всеки е личност,

хич не обичам
самата аз да се повтарям,
нека вълнуват,
докосват и нека изгарят.

Всеки пише със плам
и разказва ни свойта поема.
Аз обичам от някого
малко посока да взема.


И да кажа слова,
дето само за него остават.
Нека този стремеж
за добро да не ме изоставя.

Всеки има импулс
и пред нас на екран го раздава,
споделил го в творба,
а душата му аз не предавам.

Търся думите пак,
ежедневно, от сутрин до вечер,
за да правят щастливи
поредното мило човече!

27 май 2022г., София
Росица КОПУКОВА










 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - rosiela,
28.05.2022 10:32
И да искаш и да не искаш, днешната съдба ти е предопределена по рождение свише.
За преражданията не знам. Може би в други времена няма да си добър поет. Тоест ще си само стихоплетец.
цитирай
2. kvg55 - rosiela,
28.05.2022 10:35
Правилно, към всеки трябва да се отнасяме индивидуално.
цитирай
3. rosiela - Стихоплетството остави за Маргито. Аз си искам това, което ми е дадено сега, а може повече. Благодаря на Бога.
28.05.2022 17:11
kvg55 написа:
И да искаш и да не искаш, днешната съдба ти е предопределена по рождение свише.
За преражданията не знам. Може би в други времена няма да си добър поет. Тоест ще си само стихоплетец.

цитирай
4. rosiela - БЛАГОДАРНОСТИ!
28.05.2022 17:11
kvg55 написа:
Правилно, към всеки трябва да се отнасяме индивидуално.

цитирай
5. missana - Духовно извисено "Желание":
28.05.2022 19:44
"аз искам все да съм поет,
певец на свойто време
и с лириката все напред
Съдбата да ме вземе.

Не сме завършек на света.
Ще го творим отново.
Аз искам още красота
във песен и във слово."

Силно и възвишено!

"Всеки има импулс
и пред нас на екран го раздава,
споделил го в творба,
а душата му аз не предавам.

Търся думите пак,
ежедневно, от сутрин до вечер,
за да правят щастливи
поредното мило човече!"

Наистина душата на поета се стреми да ощастливи чрез словото "поредното мило човече".

Чудесни стихове, Роси!
цитирай
6. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.Трогната съм.
28.05.2022 20:24
missana написа:
"аз искам все да съм поет,
певец на свойто време
и с лириката все напред
Съдбата да ме вземе.

Не сме завършек на света.
Ще го творим отново.
Аз искам още красота
във песен и във слово."

Силно и възвишено!

"Всеки има импулс
и пред нас на екран го раздава,
споделил го в творба,
а душата му аз не предавам.

Търся думите пак,
ежедневно, от сутрин до вечер,
за да правят щастливи
поредното мило човече!"

Наистина душата на поета се стреми да ощастливи чрез словото "поредното мило човече".

Чудесни стихове, Роси!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6608166
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9775
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031