Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2023 13:10 - НОВОГОДИШНО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 721 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 02.01.2023 13:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Знаете ме вече, особено по-старите приятели, че съм неукротима, когато видя нещо свръхкадърно, като есетата на Младен МИСАНА. Показвала съм го и сред вас.
Та, докато си почивам, започнах подготовката на общата ни мащабна книга с мои стихове, разкази и есета на Младен МИСАНА. Доста са, но той има дарбата да усвоява световната култура - древна и съвременна, митове и философия на древните народи и умело да ги вплита в свои есета. Невероятно талантливо са написани , от моя имейл, ще прелетят в имейла на инженера, дето ни оформя книгите.
Искам с тази обща книга да представим България пред света отново в една добра светлина, страна с Божествено надарени хора по принцип, която не може да бъде заличена.
Есетата на Младен МИСАНА, както и моите нови стихове, надявам се, имат не само национално, но и космично звучене, каквото се цени в световната литература. И така, започнах да подготвям съдържанието на бъдещата книга, заглавие също сме измислили, но ще се въздържа да го посоча предварително по обясними причини.
Нова Година, нов късмет. Бог да е с нас и с България в сърцето!


Росица КОПУКОВА



Гласувай:
5



1. missana - Много ти благодаря, Роси!
02.01.2023 19:13
Дълбоко съм трогнат от споделеното от теб. С твоите изключителни стихове и разкази и с включените от теб мои есета мисля, че и най-претенциозните читатели ще останат удовлетворени. В преобладаващата си част есетата ми са плод на дългогодишно и упорито търсене на абсолютната истина за физическата реалност. В тях са предречени нови физични обекти на микросвета, които ще позволят да бъдат обяснени много загадъчни явления и парадокси, налични най-вече заради неподозирането, че тези микрообекти съществуват. Освен това читателите ща могат да се запознаят и с теорията ми за бъдещето и кулите, чрез които то управлява световете на настоящето на чисто тахионен принцип. Искам дебело да подчертая, че без твоята съпричастност тези ценни идеи, които могат да променят кардинално разбирането ни за света, вероятно щяха да виснат по сайтовете или в чекмеджетата ми вкъщи, вместо да внесат един важен коректив в съвременната физика. Само един ЦЕРН /и подобни на него/ не е достатъчен, за да се направи пробив в разбирането на микрокосмоса. Необходима е и философска концепция положена на интуиция дошла от други звездни системи.

Още веднъж приеми огромната ми благодарност и пожелание за една много силна в творческо отношение година! Амин!
цитирай
2. rosiela - Младене,възхита от таланта ти!
02.01.2023 19:45
missana написа:
Дълбоко съм трогнат от споделеното от теб. С твоите изключителни стихове и разкази и с включените от теб мои есета мисля, че и най-претенциозните читатели ще останат удовлетворени. В преобладаващата си част есетата ми са плод на дългогодишно и упорито търсене на абсолютната истина за физическата реалност. В тях са предречени нови физични обекти на микросвета, които ще позволят да бъдат обяснени много загадъчни явления и парадокси, налични най-вече заради неподозирането, че тези микрообекти съществуват. Освен това читателите ща могат да се запознаят и с теорията ми за бъдещето и кулите, чрез които то управлява световете на настоящето на чисто тахионен принцип. Искам дебело да подчертая, че без твоята съпричастност тези ценни идеи, които могат да променят кардинално разбирането ни за света, вероятно щяха да виснат по сайтовете или в чекмеджетата ми вкъщи, вместо да внесат един важен коректив в съвременната физика. Само един ЦЕРН /и подобни на него/ не е достатъчен, за да се направи пробив в разбирането на микрокосмоса. Необходима е и философска концепция положена на интуиция дошла от други звездни системи.

Още веднъж приеми огромната ми благодарност и пожелание за една много силна в творческо отношение година! Амин!

цитирай
3. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
02.01.2023 20:21
Да си пожелаем успехи! Амин!
цитирай
4. rosiela - Младене,
02.01.2023 21:05
да вървим смело към върховете
цитирай
5. kvg55 - rosiela,
02.01.2023 22:53
Да, оригинални са.
цитирай
6. rosiela - Благодаря ти сърдечно,
02.01.2023 22:58
Краси, за отзива.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6684808
Постинги: 5070
Коментари: 24030
Гласове: 9810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930