Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2015 13:26 - Мои наблюдения относно ясновидци в България
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 982 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Мои наблюдения относно ясновидци в България

       Като журналист и човек,имащ интерес към окултното,бе ми възложено навремето от една главна редакторка и директорка на издателска къща да водя списание "Нежни писма",касаещо съдби на хора и решаване на проблемите им чрез ясновидци и лечители.Като   в ихрушка се спуснах да ги търся  и намирам и да ви кажа искрено,повечето не ми направиха особено впечатление,просто защото контактуваха с духове на по-ниско ниво отвъд и нямаха нужните дарби за здравна помощ или правилно насочване на човешки съдби.
    дълбоко съм вярваща,но не слепец.прераждането съществува,както и това,че Бог праща ророци и лечители и досега,за да помагат на хората.Една от тях беше зашеметяваща.Много хубава млада жена,учителка,ще я нарека с В. и при нея ме заведе приятелка-журналистка,на чийно съпруг бе помогнала.Самата тя не е искала да притежава тази дарба,споходила я е неочаквано и по важни родови причини е избрана именно тя.За съжаление в дома й забраниха да практикува и тя изостави много хора,които или починаха,или светкавично попаднаха в болница с усложнения,защото минаха на земно ниво на лечение.На практика лекуваше всичко.От ишиас до рак,от простата до забрпеменяване,просто учителите бяха на много високо ниво до Бога,както казваше тя и се сменяха.Това,което видяха очите ми при нея и като лечение,и като предсказания,никъде не го видях с такава сила."В.,-казвах й,-ако сега видя да раздаваш хляб и риба като Христос,няма да се учудя"."Ако ми наредят,ще то направя"-смееше се тя.Нямаше проблемлечение от разстояние или на място.Дигаше хората на крак.Пари не взимаше.Имаше тази социална мисия,но в къщи явно не я оцениха и й забраниха да се грижи за другите,поради което,тя сама знаеше това,ще я чакат беди.Както й я и споходиха.Много добро съм видяла от нея и не само аз,много съм писала с преклонение пред силата Божия,която тя въплъщаваше по някакъв начин,но тя вече повече от десет години приключи тази дейност.Виждаше и напред в бъдещето така,както общуващи просто с духове 1"ясновидци" не могат да видят.С нея Ванга се беше свързвала и я канила,но тя отишла накрая в болницата двадесетина минути след смъртта й.
      Аз също съм медиум,но не съм искала да практгикувам и тя го позна.Изумителна и силата свише,когато иска да напомни за себе си от Вселената.Веднага мога да позная носи ли я човек в себе си или не.Не бих се излъгала.В. я имаше,но я прекъсна и явно ще я продължи в следващия живот.От нейния отказ пострада и полицията,защото и тя бе при нея в определен ден от седмицата.То да не мислите,че криминалистите не посещават могжещите ясновидци?Особенно хуманните и не печалбарите.За жалост тъкмо те,на които е възложено,а не се бият в гърдите,често нещо пречи да работят с хората,както им е писано по съдба.Останалите просто не коментирам.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6605292
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031