Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2015 11:17 - Изповеди
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 903 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Хора от моя широк кръг познати,в това числои от писателските среди,ме питат:
    - Роси,а бе какво толкова те обиди Надежда Захариева,освен дето не се е извинилаза плагиатството и са ти казвали,че са звънели по редакции с Наталия Русева да не ти пускат стиховете и разказите?Имаш ли преки впечатления от нея?

     Намирам въпросът за основателен и понеже със сигурност и други го мислят,макар да не пишат,ще споделя някои нейни мисли по мой адрес,чути с ушите ми.Никой не може да ме убеди,а аз съм много прозорлива,че тя не е добре прикрит и двуличен човек ипоради тази причина е изгонена от няколко читалища в София,където са я разбрали какво представлява.Ще добавя,че повреме на най-голямата многопластова омраза срещу мъжа й,аз не се побоях да газвам,че той е гениален поет,въпреки мръсното писмо срещу Румяна Узунова,което беше публикувал и че България не бива да го отхвърля по политически причини.Така,както мисля и за върховата поезия на Вапцаров,Смирненски,та някои и досега се чудят защо се изказвам така.Защото е истина.Идеология и дарба са две различни неща и едното не бива да загива за сметка на другото.
     
     Та да се върна на въпроса.Преди няколко години на "Позитано" 20 в кафенето,БКП писатели честват годишнина на Димчо Дебелянов.Води Надеижда,доколкото може,Елена Алекова разказва факти от живота на големия ни поет,а нейната широка култура е необозрима и доказана.Също гениална поетеса.За която аз никога лоша дума няма да кажа.

     И по едно време,така,както се дава дума за мнения и въпроси от аудиторията,а аз просто слушам и не се бъркам в БНП изявите,Надка Захариева се обръща към мен и "безименно" казва:"Е-е-е,така е,някои поети ги обичат много в България,не само по света.Трябва и тук да те познават и обичат".
     Вярно,но зачекнато за моите литературни награди бол,които тя не е помирисала.Да кажат обективните хора какво мисля.И аз да бях министър на културата,щях да си извоювам спонсорства като нея за пускане на книги,признавам,само дето много повече познания имам от кухненската министърка.

     Аналогично изказване тя направи в пиано бара на Столична бибилиотека,където "водеше",доколкото може,Литературна гостоприемница към читалище "Петър Берон".

    Слагамв кавички,защото тя няма култура и с нищо не блести като води литературни партита,както и с нищо не блестяха нейните кръчмарски изповеди във вестника "Минаха години",докато не започнаха да й помагат.

    Пак в "Петър Берон",седнала доволно до Гранитски и ръсейки плоски шеги,аз имам глупостта да й подарямои книги и да й пожелая успех в творчеството.Тя гивзима,хвърля ми надменен поглед и нищо не отговаря.

     Вера Мутафчиева,с която тя много се гордееше,че познава,приживе се обади у нас и
лично изрази възхищението си не от нейната книга "Смет за сливи",а от моята в отговор на нейната "Зад стената.Възкръснала",която и на английски обикаля света и която ще преиздам в разширен вариант пак на български и английски.

     Отделно ,дето познавам доста неслучайни хора,които лично я знаят що за стока е и са ми разказвалимного неща и отличния й,и от домашния й бит,отделно свидетелите за тях двете с Наташа полковнишката щерка.Така че,докато се занимава да лъже и гази хора,по-ниско или по-високостоящи от нея,ще си печели още врагове.Ама кой знае,като се е върнала от оня свят,може да се е повразумила малко.Дай Боже.Но надали?



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6662922
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930