Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2015 10:25 - Да се стяга Теодор Петков
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1055 Коментари: 1 Гласове:
0



 Да се стяга Теодор Петков,новият кмет след балотаж,избран в община "Витоша",София,който до този момент не е предприел нищо за справяне с наводненията в Симеоново край София,за които поставих въпрос.Теодор Петков именно от най-четения блог ще го известя,че зная вече кои медии са лобирали за него,кои не и се готва за неговата действителна,а не медийна особа от Реформаторския блог,усвоила майсторлъка на нищоправенето от предишния кмет Валери Йорданов,с когото те двамата добре се погаждаха.Да се чуди човек съперници ли са или не.Теодорко и помоления да напусне СДВР Валерко са си лика-прилика,ако ме питате за лични впечатления.Пратих му и хабер по една мъжка секретарка,която не щя да си каже името в община "Витоша"- замествала женската секретарка на кмета.
   Упоритият отказ да се прати приоритено писмо за изпращане на ремонтна фирма,която да реши проблема,ми намирисва на две неща:очакване на рушвет,който в случая няма кой да им го даде,вторият вариант е евнтуално връзкарство с определени хора в Симеоново,които нямат интерес да се реши проблема.Теодорко не се интересува до момента и от незаконните дренажи,поставени самоволно от Камелия Недялкова Цветкова,общинска служителка от друга община и компания,но аз просто съм неукротима.Затова,които ме познават,ми вярват.Така че Петков,имаме още работа с Вас.



Гласувай:
1



1. rosiela - Корекция
25.11.2015 10:29
....и се готвя..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6643775
Постинги: 5061
Коментари: 24004
Гласове: 9802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930