Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2016 16:30 - Няколко реда за професор Милена Кирова
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1188 Коментари: 2 Гласове:
-7

Последна промяна: 30.07.2016 23:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Запознахме се лично след писанията във в. "Народна култура". Тя не ме познава, аз не я познавам. Но след запознанството и разговора с нея, разбрах, че е родена на  3 юни 1958г., разведена е и е в особен приятелски отношния с Георги Господинов, тя го крепи в СУ, същият, който е крал от унгарски автор за книгата си "Физика на тъгата" и което бе огласено в пресата и аз имам материалите.
Тя не обича определен писателски съюз  и по- точно неговия председател. Видяла, че аз членувах там, от книгата, дадена й от Георги Господинов, а той я взел от един италианец, на когото я бях изпратила и сме в много добри отношения, той има български роднини и знае български. Направил й услуга Господинов - Кирова.
Интелигентна жена е, но в книгите си има абсурдно неразбираем стил. Подари ми една. После четох и други. Няма да кажа лоши думи за нея.
Та тя е известна с това още, че за нея български талант няма. По този повод е отнесла в интернет много обиди от писатели и не писатели, но не може чрез интернет да ги съди. Лично от нея го зная.
Това, което не зная от нея, а от колегите й, че е в проблемни отношения с хората в университета.Всички.
Не мога да задължа никого да ме хареса. Защитиха ме много хора, но червеничкият по дух и слово "Народна култура" не го отбеляза. Той и не е четен вестник, спонсориран е.
Не мога да затъжа, Никак даже.40 международни награди имам само отвън и европейска преса, която ме е публикувала многократно,антологии - наши и чужди. Пишман капацитета Милена Кирова, че не харесва? Ами и аз не харевам как пише и няма проблем да я осмея в пресата, но не желая да го правя. Все пак тя е хабилитирано лице.
Бяха я махнали и от вестника доста време, пак я върнаха. Вероятно друг не желае да пише външни материали.

Но повод достата обиди и на други приятни жени, ще ви пусна една епиграма без драма:

"""""""""""""""""

Събрали сме се в блога дами - все със хубаво перо.
И виж ти - станали сме к - ви. Не знаех. И сме с потекло.
А евтини нелепи зурли мерят си със нас аршин.
Дето мъж ще се уплаши и ще бяга до амин.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marian33 - rosiela
21.03.2016 19:37
Знаете ли кое е тъжното? Че всички мълчат! Това мълчание е страшно!
цитирай
2. rosiela - Поздрав.
21.03.2016 20:42
marian33 написа:
Знаете ли кое е тъжното? Че всички мълчат! Това мълчание е страшно!


Права сте. Въпрос на смелост или малодушие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6670334
Постинги: 5067
Коментари: 24024
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930