Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2016 09:32 - Светла му памет на Петър Манолов
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1186 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Знаехме го много добре и в София, не само в Пловдив, може би и в страната, защото заради него свикваха партийни събрания - за отрицание на личността му, като четяха поезията му и я отричаха.Срамно.  Но това сме българите, господин Христо Марков, във всички идеологически времена. С интерес четох за него и семейството му, както и други ваши материали. доста от тях са много правдиви. Сложила съм плюс за съгласие.
  Лошото е, че СДС нищо не направи, а и имаше много провокатори в него. И сега народът е гладен. Комунистическите наследници построиха палати, реституцията не нахрани хората. Затова нека говорим открито, комунизмът беше отрицателна система, но сега сме по - зле, като цяло, искам да кажа. Не мразя всички комунисти, имаше идеалисти, имаше трудолюбиви, имаше хора, които ми помагаха. На мен и семейството ми. Както родителите ми не мразят цар Борис Трети и са разказвали само истини за него.Има хора и хора.Има идеалисти и лапачи. Бог не ги дели по идеология, а по човещина.
Защо ненавиждате либерализма в Европа? Аз смятам, че с нищо не са виновни свободолюбивите европейци за толеранса им. Ванга казваше, че това ще стане, че е неизбежно, че Сирия ще се срути напълно, че  България ще се съхрани и ще е по-встрани от събитията, но Русия ще й подаде ръка в някакъв исторически момент и да не се смразяваме с нея. В тези непредвидими времена, аз вярвам само на нашите велики пророци. Че арабите ще искат да покорят християнството, но няма да успеят.А Слава Севрюкова е повтаряла многократно - политиците да не се карат за щяло и нещяло, а да пазят целостта на България.
За мен това е реализъм. Не сме сами във Вселената и всичко "отгоре" се знае.
Другото нито вие, нито аз можем да го променим.
Нито Петър Манолов е променил България към добро, както и тези, които са му вярвали.
Общото ми виждане  като Вашето, че и аз не желая комунизмът да се върне, но светът така щял да се претрансформира, казват пророците, че ще се мине пак към социализъм, но хуманен и издигнат, истински и за всички, на планетата Земя. Друго ниво с хора от друга раса, по Божиите закони. Питам се - какво ли ще преживеем дотогава?
 



Гласувай:
6



1. stih - Тъжна вест...
24.03.2016 18:11
Поклон!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6661825
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930