Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2016 16:48 - " Голяма поезия" на творци от СБП
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1036 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Ей сега ще пусна за анализ на проф. Милена Кирова двама баш творци от нейния любим Съюз на българските писатели, Иван Есенски - заместник главен редактор на вестника им "Словото днес" и Трендафил Акациев. Да не мисли някой, че само Надя Попова пише поезия менте:

31 март 2016 г.- "Словото днес" или брой 12 от вестника

Иван Есенски

Акациев мотив

Там на Запад не лапат лапад-
друго лапат на Запад, знам.
Ние лапаме лапад. Те лапат
сутрин, обед и вечер салам.
И западат, понеже преяждат,
но понеже го правят напук,-
Западняци на Запад се раждат,
а се въдят лапачите тук.

Трендафил Акациев

Знаме на мира


Аз съм мъничко детенце,
аз съм знаме на мира.
Ходя, бродя из гората
гъбки да си набера.
Но не  щеш ли - мухоморка!!!
Казва Партията зорка:
"Не бери я, остави я
тази гъбка , о , дете,
нека тя да си расте.
Тук ще мине след момент
един гладен дисидент.
Ще я глътне кат муха,
ще се гътне: ха-ха-ха".


Как казваше в свое предаване по Нова телевизия, мисля, Люба Кулезич : " Неам нерви"?!
Аз : "Неам думи". Искам една дисертация да оформя в СУ "Климент Охридски" по тези две " творби" при професор Милена Кирова, ако много напира някой друг, мога да му предоставя тази възможност.Пък аз ще подбера други подобни " произведения".В СБП има доста. И не съм изопачила нищо, да знаете.

Росица Копукова



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6659086
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930