Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2017 08:50 - МАЛКО СПОМЕНИ ЗА АВСТРАЛИЯ,
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 102 Коментари: 0 Гласове:
0



където всичко живо по улиците пее, свири и се весели. Имах шанса да бъда в тази страна - в  Мелбърн и Сидней. Имам и пътепис в една от книгите ми. Хубава страна, свободен живот, не те приемат за емигрант, защото тя е мигрантска държава по принцип.
    Много неща в техния бит и начин на живот ми направиха впечатление като различни от нашите, но особено няколко принципа:
- образованието на децата във ферми, отдалечени от градовете, става по интернет и те идват в училището само за изпит, а то също може да е по интернет,
- българите там се чувстват прекрасно, имат свое радио . Пускаха ме и мен. Наградиха ме.  Мнозина от тях са успели, като са започнали от нулата.
- Ако една жена иска да расте в йерархията, нормално е да не се жени и да не иска деца. Тя прави кариера. Никой не я укорява за това.
- Иначе са много семействени. Подкрепят се и имат много деца, особено ако работят във ферма, но и в градовете е така. Многодетни са.
- За финал ще споделя, че неколкократно ми е излизало късмета за там, ама не ща. Как щях да напусна родители, България, та да се женя за българин в Австралия? Нищо, че е приказно богат.
Ами така де, тука си е най-хубаво!
Само за там се качих в самолет, иначе хич не ги обичам. А то вътре - българи, та знае ли се . Не знам вече дали навън не са повече оттука. Де съм ходила, все българи наоколо, под път и на път.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6657340
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930