Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2017 09:31 - ДО ДОКАЗВАНЕ НА ИСТИНАТА
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 476 Коментари: 4 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Благодаря на Дела или ВОНДЕР ЗА ИЗЯСНЕНАТА ИСТИНА. Такова плагиатство беше посочено във фейса, очевидно Стела 50 или Таня Милчева е натопена. Аз нямам нищо против нея, не я познавам, пиша, каквото десетки хора прочетохме. За жалост не само тук, но и другаде има хора, които се опитват да се занимават с долни неща, което вече минава границата на нормалността. И понеже обещах да подкрепя ДЕЛА в тази много нелепа ситуация, ще махна текста за Таня Милчева. Мога да изкажа моето съжаление, явно и нея някой не я обича, но не извинение, защото аз не съм излъгала с нищо.
Още веднъж, благодаря на Дела, а и на ТОТА, ЧЕ МИ ИЗЯСНИХА СИТУАЦИЯТА И С КАКВИ СЛУЧАИ МОЖЕ ЧОВЕК ДА СЕ СРЕЩНЕ ТУК!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emiliana - прочете ли как мухлясалото чучело ...
03.08.2017 09:38
прочете ли как мухлясалото чучело побърза да оближе стела и да прпедложи да съдят теб и инвестор

вместо да благодари на инвестор че го търпят да се помпи сам и да се коментира сам, иска да ги съди
долно влечуго
цитирай
2. missana - "Всичко е добре, когато свършва добре!"
03.08.2017 09:48
Морално и справедливо постъпваш, Роси. Поздравявам те! Ако си спомняш, в коментара си изразих учудване, че ще се намери човек, който да плагиатства от Таня Мезева. Това наистина ме хвърли във върховно учудване!
цитирай
3. rosiela - ГУБИ ДЕЛОТО В СЪДА!
03.08.2017 09:51
анонимен написа:
прочете ли как мухлясалото чучело побърза да оближе стела и да прпедложи да съдят теб и инвестор

вместо да благодари на инвестор че го търпят да се помпи сам и да се коментира сам, иска да ги съди
долно влечуго


ТАМ СЕ ПРИЗНАВАТ САМО ЖИВИ СВИДЕТЕЛИ, а такива дал Бог по случая. Четоха, възмущаваха се, познаваме се. Аз от Чучело не се плаша, да се благодари, че още не съм го засъдила аз, ама и да спечеля делото, той е безработен, не мога да си получа обезщетението.
цитирай
4. rosiela - Ти да видиш,
03.08.2017 09:52
missana написа:
Морално и справедливо постъпваш, Роси. Поздравявам те! Ако си спомняш, в коментара си изразих учудване, че ще се намери човек, който да плагиатства от Таня Мезева. Това наистина ме хвърли във върховно учудване!



с какво се занимават хората. Или по - точно - нехората.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6601659
Постинги: 5039
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031