Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2017 15:55 - ИЗЛИЗАНЕТО ОТ РАМКИТЕ НА БЛОГОВИТЕ ПРАВИЛА,
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 718 Коментари: 10 Гласове:
-5

Последна промяна: 01.11.2017 15:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 не е тема на админите, а на полицията, прокуратурата и съда.И аз не съм впечатлена от глупостите на Юлето, подобно незаконно намиране на адреса ми направи Валерко и тутакси си намери мястото. Тя не е единствената. Обаче, с цялото ми уважение към Мисана и Ели, ще потвърдя, че Жоро Стоименов не лъже.Има и друго много мило момиче, което напусна блога, защото го е безпокояла извън него, на адрес и служебен телефон, представете си. Това се знае, но щом не се е намесила, нямам право да я посочвам.
Нещо повече, подвизаващата се като Джули Невърленд във фейса Юлия решила и мене да заплаши, че ще ми звъни денонощно и ми посочва стара моя мобилна карта, която не е анулирана, но е извадена от апарата. Отдавна имам друг номер. По -  интересното е, че аз не съм й давала номер, нито го посочвам където и да било в интернет, което ме навежда на мисълта за нейно незаконно деяние в някой офис при нейна близка, като е посочила фамилното ми име, а то е много рядко срещано и малкото име, да е взела номера, защото сега оставяме данни. Имала късмет, милата, че не ми е звъняла на мен на новия номер, защото вече губеше играта отвсякъде. И се виждаше на дело на мига, освен ако няма така спасителната жълта книжка.
Не зная как ще постъпи Георги Стоименов, който в случая е напълно прав, но няма да й светвам как щях да постъпя аз и я съветвам да се откаже да преследва хора и да не се оправдава с егото на този или на онзи. Няма его, няма две. Има противозаконни деяния, които си имат своето правно решение. Спри се, Юле, докато не е късно, така бих те призовала аз.

Росица   КОПУКОВА



Гласувай:
4



1. missana - Ето - това е цивилизованият подход към проблема, Роси!
01.11.2017 16:21
Постъпваш правилно, като отправяш последно предупреждение. Не го познавам този Георги Стоименов, а и след начина по който виждам, че се държи, въобще не желая да го познавам. Да организираш лов на вещици и да правиш хайки, подхожда на есесовец, а не на човек, който има претенцията да е творец.

И тук - честит празник!
цитирай
2. apostapostoloff - Късно е, либе, за китка!
01.11.2017 16:43
Стоименов твърдо е решил да я осъди и ще я осъди, защото двама свидетели вкарват всекиго в затвора. А Стоименов има цели 4 свидетели. Дупе да и е яко на баба Юла!
цитирай
3. rosiela - Благодарности, доценте,
01.11.2017 16:46
missana написа:
Постъпваш правилно, като отправяш последно предупреждение. Не го познавам този Георги Стоименов, а и след начина по който виждам, че се държи, въобще не желая да го познавам. Да организираш лов на вещици и да правиш хайки, подхожда на есесовец, а не на човек, който има претенцията да е творец.

И тук - честит празник!



може да му е писнало. Със сигурност.
цитирай
4. rosiela - Е, чак до затвор едва ли, но ще има присъда. Негово право е.
01.11.2017 16:47
apostapostoloff написа:
Стоименов твърдо е решил да я осъди и ще я осъди, защото двама свидетели вкарват всекиго в затвора. А Стоименов има цели 4 свидетели. Дупе да и е яко на баба Юла!

цитирай
5. karamelita - Аз само констатирам, че на лъжата ...
01.11.2017 17:07
Аз само констатирам,че на лъжата краката са къси и ето как се развиват нещата с Юлия,тя ще бъде ударена и от съдбата.Само почакайте и гледайте!
цитирай
6. missana - Исках да кажа, че не е редно да се превръща блога в другарски съд
01.11.2017 17:08
от времето на комунизма. Щом въпросният господин има наличните ресурси да реши казуса по съдебен път, нека го решава. Съдът ще отсъди компетентно прав ли е или не. Ние тук не сме, и не трябва да бъдем, съдебни заседатели, нито пътници от "Убийство в Ориент експрес" на Агата Кристи.
цитирай
7. rosiela - Кременова,
01.11.2017 18:12
най-вероятно Стоименов ще я застигне преди съдбата.
цитирай
8. rosiela - По същество си прав!
01.11.2017 18:14
missana написа:
от времето на комунизма. Щом въпросният господин има наличните ресурси да реши казуса по съдебен път, нека го решава. Съдът ще отсъди компетентно прав ли е или не. Ние тук не сме, и не трябва да бъдем, съдебни заседатели, нито пътници от "Убийство в Ориент експрес" на Агата Кристи.



Но тя прекали. И то неведнъж. С навлизане в личното пространство на хората, а там не й е мястото. Той набляга и за обиди. И за това може да я съди като втора мотивировка, аз много не се трогвам, но все пак има граница за всяко нещо.
цитирай
9. apostapostoloff - Е, чак другарски съд няма да устройваме, но
01.11.2017 19:46
тази джофра го прекали. От години ни залива със словесната си помия, обижда ни, унижава ни и най- накрая взе да ни тормози и по телефона.

Тази смахната дропла трябва да бъде усмирена, защото нейното поведение е нагло, просташко, налудничаво и отвратително.
цитирай
10. rosiela - Вярно е.
01.11.2017 21:07
apostapostoloff написа:
тази джофра го прекали. От години ни залива със словесната си помия, обижда ни, унижава ни и най- накрая взе да ни тормози и по телефона.

Тази смахната дропла трябва да бъде усмирена, защото нейното поведение е нагло, просташко, налудничаво и отвратително.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6604789
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031