Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2017 10:00 - ПО ПОВОД ИДЕЯТА ЗА ТАЛАНТЛИВИ ДЕЦА
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4484 Коментари: 18 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 НА ГОШКАТА СИМЕОНОВ ИЛИ СТАР. Гошката е решил, че е открил генийчета и си направил постинг. Няма лошо. Просто аз не ги намирам за толкова талантливи, едни непретенциозни песнички пеят и му сложих минус. Не са лоши децата, но нищо особено. И Гошката изтрещя. Нито съм го обидила, нито нищо. Вероятно има някакви психични проблеми момчето, защото веднага налита на словесни скандали и обиди.
Първо Гошка - моето музикално становище е такова.
Второ Гошка - блогът е открит и не е приоритетен да те чете, който ти искаш и който ти пише единствено плюсчета.
Трето Гошка - аз не съм пропищяла орталъка от минуси на бездарията или фалшиви минуси.
Попитай, Гошка, защо съм сложила минус и ще ти кажа. Както започваш с обидите, така получаваш в коментари жилещата ми ирония и после я триеш. И вероятно не си спал после от озлобление. Ами твоя си работа, аз ли да ти бера дертовете! На теб и компания.
Поздрави!


Както те посъветвах: Психиатрията е на четвърти километър и отваря в осем и тридесет. Прегледай се, могат да ти открият нещо. И невролог сигурно имаш, вземи си направление. Няма да ме ядосаш с глупостите си, ама никак даже!



Гласувай:
8



1. apostapostoloff - Човек, който пише, че Премиерът ни е
21.12.2017 10:14
бил ръководител на групировката СИК, а наш Гошко го е снабдявал с рициново масло (глей му акъла, па му крой гащи!), трябва да бъде избягван и игнориран всячески.

И какъв е той, та ще определя кое дете е талантливо?! Гошката е в най- добрия случай младеж с ограничени възможности, който в най- добрия случай е с килийно провинциално образование.

Не съм сигурен дали знае таблицата за умножение и дали не прескача все още трамвайните релси. За него упоритио се говори, че е опъвал оная пача от Варна- дъртата грозница, дето мие кенефи в странство. Забравих и името, някакъв фараш ли беше, някакъв измекяр ли... А бе, дърта джадия от Варна е и е с един огромен и тлъст дирник.
цитирай
2. rosiela - Апостоле, винаги актуален и винаги на време. За Сатиричния театър си, ще надминеш Калата и Стоянка Мутафова!
21.12.2017 10:20
apostapostoloff написа:
бил ръководител на групировката СИК, а наш Гошко го е снабдявал с рициново масло (глей му акъла, па му крой гащи!), трябва да бъде избягван и игнориран всячески.

И какъв е той, та ще определя кое дете е талантливо?! Гошката е в най- добрия случай младеж с ограничени възможности, който в най- добрия случай е с килийно провинциално образование.

Не съм сигурен дали знае таблицата за умножение и дали не прескача все още трамвайните релси. За него упоритио се говори, че е опъвал оная пача от Варна- дъртата грозница, дето мие кенефи в странство. Забравих и името, някакъв фараш ли беше, някакъв измекяр ли... А бе, дърта джадия от Варна е и е с един огромен и тлъст дирник.

цитирай
3. enetrada - Гогата е путинофил. Също като Чу...
21.12.2017 10:23
Гогата е путинофил.Също като Чучелото.
И също като Чучелото реве като курва за минусите.
И също като Чучелото си се коментира сам.И си гласува сам.
Хаха
цитирай
4. germantiger - ...
21.12.2017 10:38
Разбира се, съзнавате, че и двамата имате своята правота

той да предложи таланта на тези деца, а аз за разлика от теб дори да не харесвам нечии деца НЕ бих гласувал против постинг с деца, твоя си работа росиела разбира се

ти си права по устав, имаш право да не харесваш, да гласуваш против итн, но си права пак казвам само по устав, човешки не знам

аз намирам за гениални разбира се ДЖАКИ ЕВЕНКО ПРЕДИ ГОДИНИ, сега вече порастна и не е така впечатляваща, както и едно холандско момиченце - пред тези двете няма крисия, няма никой

всяко дете с такант заслужава окуражаване и аплаузи
цитирай
5. rosiela - Много си прав
21.12.2017 10:47
за общите параметри : Гошката - Валерката.
цитирай
6. rosiela - Благодаря за мнението. Мое право е кога да сложа минус и кога - не.
21.12.2017 10:48
germantiger написа:
Разбира се, съзнавате, че и двамата имате своята правота

той да предложи таланта на тези деца, а аз за разлика от теб дори да не харесвам нечии деца НЕ бих гласувал против постинг с деца, твоя си работа росиела разбира се

ти си права по устав, имаш право да не харесваш, да гласуваш против итн, но си права пак казвам само по устав, човешки не знам

аз намирам за гениални разбира се ДЖАКИ ЕВЕНКО ПРЕДИ ГОДИНИ, сега вече порастна и не е така впечатляваща, както и едно холандско момиченце - пред тези двете няма крисия, няма никой

всяко дете с такант заслужава окуражаване и аплаузи

цитирай
7. germantiger - кометара ми при ферхунде
21.12.2017 11:05
Обективността е ясна, тя е друга тема

руснаците са некадърници в маса исторически периоди и света е запад

науката, армията, изкуствата, културата са много повече запад и твърде малко русия и изток
цитирай
8. rosiela - Няма такова нещо.
21.12.2017 11:18
Руснаците са много силни в разнопосочните изкуства, просто проблематичният Стар не е подбрал най- качественото. Без да казвам, не са лоши децата, но съм гледала и слушала и далеч по- талантливи.
цитирай
9. germantiger - ...
21.12.2017 11:25
руснаците са слаби в архитектура, неравни в скулптура, философията не е изкуство, но там са почти нула, в литература и музика са ниво, в живопис дори шишкин не равен на италиаснските и холандски школи - разбира се несравними са различни периоди и "направления", но е така
цитирай
10. rosiela - Балет, национални танци.
21.12.2017 11:32
Само Мая Плисецкая им стига за векове напред. Гледала съм ги в Большой театр Ами тяхната " Берьозка"?! И още много състави. И солисти.
цитирай
11. missana - Аз пък мисля, че на горкия човек отдавна са му поставили диагноза.
21.12.2017 11:35
Затова се отнасям със съчувствие към него. Към болните винаги следва да се отнасяме с внимание и съчувствие. Те са като малки дечица. За жалост не винаги генийчета!
цитирай
12. germantiger - ...
21.12.2017 11:36
прочети внимателно коментара ми:

науката, армията, изкуствата, културата са много повече запад и твърде малко русия и изток

тълкувам за теб - не отричам постиженията им, не повечето, а в някои области и почти всичко е запад, това казвам, на 9 запад има 1 руско казано на ангро

в балета са световни номер 1, но в операта са далеч зад италианци и германци, а операта е над балета все пак ако сме честни

науката им е зад постиженията на запада с редки изключения в които имат свиоите световни пробиви

в хуманизма, философията, в икономиката руснаците са винаги нищо пред запада
цитирай
13. rosiela - Има си нещо, миличкият, но да не го диагностицирам аз.
21.12.2017 11:39
missana написа:
Затова се отнасям със съчувствие към него. Към болните винаги следва да се отнасяме с внимание и съчувствие. Те са като малки дечица. За жалост не винаги генийчета!

цитирай
14. germantiger - ...
21.12.2017 11:41
флот - запад

танк - запад

снаряд, ракета - запад

барут откъм китай на запада сътворено в бой

елток запад

телефон запад

автомобил запад

самолет запад

интернет запад сащармия преди да е цивилен

компютър запад и първия НЕ е на атанасов - бери дори

реформация запад

демокрация в ново време запад, не говорим за античност и класически рим

самия рим е запад

итн итн итн
цитирай
15. rosiela - Прочетох.
21.12.2017 11:41
Не мисля като Вас. Бог е щедър откъм таланти навсякъде, ние трябва да ги различим.И на Запад, и на Изток има високо надарени хора.
цитирай
16. rosiela - Да не разширяваме темата.
21.12.2017 11:52
Мисля, че се изяснихме достатъчно.
цитирай
17. germantiger - ...
21.12.2017 11:53
Разбира се, аз никога не би отрекъл Нуреев, Шаляпин, Пушкин (макар гения да е швед, охавон-негър и руснак в микс), но мисълта ми е, че запада е допринесъл нива повече от изтока за това което днес зовем цивилизация с всички плюсове и минуси

лек ден, ако съм досадил ме извини
цитирай
18. rosiela - Да сте жив и здрав,
21.12.2017 11:55
хубав ден след обстойните изяснявания.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6607306
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031