Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2018 00:49 - РАЗКАЗ НА ЕДИН ЛЕКАР
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1203 Коментари: 2 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди години бях в Управителния съвет на писателски съюз, заедно с един лекар, който обичаше да пише и също членуваше в съюза, както също бе член на този съвет. Седяхме в съседство на едно събрание и , преди да започне, се заприказвахме за негова книга, която разказвала как е минал " отвъд" при клинична смърт. Не помня по какви здравословни причини лекарят преживял операция, при която няколко дни бил в клинична смърт. Минал "тунела", срещнал се с брадат старец с бели дрехи и светъл ореол, чувствувал се прекрасно, разговаряли на древен език и той му обяснил, че още не е дошло неговото време и ще го връщат обратно.Толкова му харесало там, че той не искал да се върне, както обикновено става с души, преминали временно отвъд и попитал защо него, когато той е на години вече и може да остане, а толкова млади души са напуснали този свят без време. " За да разказваш какво си видял. За да разказваш, че хората трябва да бъдат смирени и вярващи и всеки техен ден да минава в молитви към Бога". - И аз, Роси, се върнах друг човек. И реших да напиша и книга за живота си, в която да разкажа и за този момент от него , та дано малко помогна да се вразуми този свят. А иначе там е прекрасно, да знаеш. - Зная, докторе, прочела съм доста книги за живота след смъртта тук, на Земята, и мен няма проблем да ме убеждаваш. Други има, дето не знаят. Поприказвахме си още малко по темата, преди да започне събранието. Няма да забравя колко смирен и мъдър беше докторът. Нямаше желание да налага мнение. В изказванията сякаш мъдростта му идваше свише. Казах му го.А той отговори: - А преди не бях такъв човек. Бях упорит, амбициозен, влюбен в себе си, но като се върнах " оттам", съм наистина друг човек."Горе" като идеш и се върнеш, да знаеш, не можеш да се познаеш. 31 август 2018г., София Росица КОПУКОВА



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Да, завърналите се Оттам
01.09.2018 18:16
стават смирени. Такива срещи променят живота ни завинаги.
Добре направи, че сподели, Роси!
цитирай
2. rosiela - Точно. Благодаря, приятелю.
01.09.2018 20:53
missana написа:
стават смирени. Такива срещи променят живота ни завинаги.
Добре направи, че сподели, Роси!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6611216
Постинги: 5042
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031