Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2019 08:10 - Кошмарната истина за суетността— тя е наркозависимост
Автор: koshmar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1993 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Отдавна ме вълнува проблемът за Суетата.Богатият ми опит във виртуалната джунгла ме е научил, че именно суетните са неговите пълноправни господари.Усещането за значимост, което придобиват, из разните мрежи и сайтове ги опиянява.Те пишат не заради Божествената искра, а заради получаваните похвали.
Те са също така наркозависими като никотиноманите и морфиноманите.Те така са привикнали с възторжените коментари под текстовете си из сайтовете например, че не могат да издържат без тях.Всекидневната им доза хвалебствия от приятелите,  с които си разменят нежности, е жизнено необходима за суетните.
Най яркият белег на тези хора е яростното отричане на суетността им.То може би не е умишлено, те наистина не осъзнават, че са зависими.За тях е съвсем в реда на нещата да ги хвалят, защото са много талантливи в собствената си представа.И такова елементарно действие като изтриването на лигавите коментари и оставянето на творбата в чист вид е немислимо за тях.Те поемат дозата си его, четейки ги, и това ги зарежда с енергия.Те осъзнават, че суетата е порок, затова стръвно се кълнат, че не са суетни, но нямат сила да осъзнаят, че порокът ги е завладял.
Те обещават, че ще спрат да публикуват, на някой свой приятел.Надценили са се. С нечовешки мъки издържат двайсетина дни в абстиненция и после се връщат при ласкателите.Дори и приятелите им да страдат.Тяхната доза е по важна от всичко.


Защото те просто са наркозависими.



Гласувай:
9



1. fun1001 - ау, че тежка тема..
13.12.2019 08:28

и аз имам подобна/ секс и табута.
или, как секса ..лекува..
по късно...

.....
цитирай
2. fun1001 - всички тук, и не само ТУК, сме зависими../т.е.търсим Признание..
13.12.2019 08:31

Те обещават, че ще спрат да публикуват, на някой свой приятел.Надценили са се. С нечовешки мъки издържат двайсетина дни в абстиненция и после се връщат при ласкателите.Дори и приятелите им да страдат.Тяхната доза е по важна от всичко.

хубава Тема, ..също така..безкрайна @@@
цитирай
3. koshmar - Много лесно мога да бъда упрекнат, ...
13.12.2019 08:39
Много лесно мога да бъда упрекнат, че и аз съм суетен.
Но не съм.
Преди около три години и аз пишех в Откровения.Харесваха ме, имах си и аз възторжени фенове.Жената, която обичах, се отвращаваше от това място, Боже, коло права е била!
И аз писах до админа да ми изтрие профила.Нищо че бях направил хронология от оосемдесетина творби.
И сега ми стана топло, като си припомних този епизод.
цитирай
4. koshmar - Да, темата е и хубава, и тежка, и б...
13.12.2019 09:04
Да, темата е и хубава, и тежка, и безкрайна, Юлке.
И още нещо от психопрофила на суетните.
Нахвърлят се върху този, който съвсем добронамерено им каже, че са суетни, нападат го диво, мислят, че ги мрази, не оценяват искрените му критики, искат си славословията.
цитирай
5. peperutka - :-)) дааа. дааа..
13.12.2019 09:29

разбирам те на 120%. но,губя мерак, да дебатирам..
където, видя модерация..
хубав уикенд,ще пиша при доктора)
....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koshmar
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 439223
Постинги: 76
Коментари: 1046
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031