Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2020 22:26 - По една пемза за всеки модел
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Значи, ако сте видели в мола истерично хилещ се човек – аз съм бил! Сега ще Ви обясня – причината не е, защото съм забравил да си взема сутрешната доза хапчета (все пак делителят ми за лекарства ме предпазва :D). Истината е, че не можех да повярвам как може да бъде допуснато надлъж и нашир да се поставят рекламни пана на едни пети, дето видимо не са се запознавали отблизо с пемзата…

Разбира се, дали някой си поддържа долната част на стъпалото или не си е негова работа, ала как е възможно толкова пари да се похарчат за една кампания, която видимо става единствено за забавление. Кой ще се вгледа в рекламираната стока, когато петите буквално крещят: „ВИЖ НИ!“. Къде е спал кастинг директорът, ами фотографът?! А от печатницата не са ли могли коректно да предупредят клиентите си?!

Ако се рекламираха чукове или резачки имаше шанс да го приемем за нарочен ефект, тоест мацката не се вълнува от педикюр, а е маниак на направи си сам. Ама госпожицата е наета да рекламира уреди за красив, уютен, луксозен дом, не се връзва!

Та моля: по една пемза за всеки модел…

image



Тагове:   модел,   пемза,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1923205
Постинги: 1802
Коментари: 2940
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031