Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2020 20:42 - Хо хо хо merry kissmas!
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте мили блог, читатели. Честита Коледа, по традиция на 3тия ден от Коледа имам повече свободно време , и реших да Ви уважа и поздравя и Вас. Много от Вас ме попитаха дали отново ще отговарям на въпроси, както някои от първите ми постинги и как съм прекарала празниците и как са минали клуб р срещите и т.н и на всичко ще ви дам отговор сега .
По традиция на празниците си бях вкъщи. То си е семеен празник и се радвам, че и тази година останахме всички живи и здрави и се събрахме. Макар , че Мистър Рак, ми липсваше (новата ми тръпка) мисля , че мина очаквано добре и както всяка година нищо не ми липсваше.
Тази година за първи път паричката от Бъдни вечер , се падна в мен. Дано да е за добро и късмет и да ме приемат докторантура и да имам съпруг и детенце. Това нещо знам , че е на път да се случи , но трябва да имам малко повече смелост и търпение . Да приема човека, който макар , че е от София иска да живее при мен и да си делим наема.
Отностно срещите в клуб р съм без коментар . Всички мъже бяха разведени, с деца, и не искаха да се видим за 2ра среща, не че аз бях очарована , но не не предлагаха нищо качествено, а искаха да получат външно привличане, което аз очевидно не им дадох. И избраха Иванка кифлата пред мен.
Както се случва почти винаги. Все тая няма да отделям внимание на стари разведени чичаци с мустаци, а ще заложа на позитивните неща от последни дни.
Спечелих първа награда в конкурса за дипломни работи, от цяла България които са изпращали , едно момиче е получила утешителна награда , а аз спечелих Първа. Много се радвам . Ако е имало гала вечеря щяха тържествено да ме наградят, но понеже сме в епидемична обстановка , няма как , но наградите са си при мен и най-важното е , че ме оцениха. Повече за това , можете да прочетете тук
https://www.graspo.org/news .
Сега започвам с отговарянето на въпросите .

1. Ако можеш да избираш от всички хора на света, кого би поканил на вечеря у дома си?

- Димитър Калбуров, да видя дали и може да говори поетично, не само пише.

2. Би ли искала да бъдеш известна? По какъв начин?
- Никога не съм искала това .

3. Преди да се обадиш по телефона, репетираш ли понякога какво ще кажеш? Защо?

- когато е нещо важно , репетирам и си пиша реч, за да го кажа гладко, а не да заеквам.

4. Как изглежда "перфектният" ден за теб?
- да станем заедно в 5 И 30, да закусим, да пием кафе, да отидем на работа и да се приберем, да ходя на танци , да си сготвим и да вечеряме и да правим любов и да заспим.

5. Кога за последно си пяла, докато си сама? А на някой друг?
- днес , на сестра ми хаха на себе си всеки ден.

6. Ако живееш до 90 и можеш да избираш тялото на 30-годишен или ума на 30-годишен до края на живота си, кое ще избереш?
- ако съм на 90 значи имам ум и достатъчно опит, така че избирам тялото хаха

7. Имаш ли тайно предчувствие за това как ще умреш?
- да имам. Винаги мисля че ще бъда блъсната от кола или превозно средство.

8. Назови три неща, по които изглежда, че с партньора ти си приличате.
- гледаме в една посока.
-искаме едни И същи неща.
- достатъчно сме сериозни , че да знаем какво искаме и как да го постигнем заедно .

9. За какво в живота си се чувстваш най-благодарна?
- За това , че съм жива и здрава и имам семейство.

10. Ако можеше да промениш нещо в начина, по който си отгледана, какво ще е то?
- да не бъда толкова наивна.

11. Опитай да разкажеш на партньора си за себе
 си с максимално много детайли в рамките на 4 минути.
- и 2 минути стигат стига да го погледна в очите.

12. Ако можеш утре да се събудиш и да си придобила някаква способност или качество, какво би искала да е?
- да разбивам пароли във фейса хаха да имам рентгенови очииии и да съм невидима за малко поне.

13. Ако кристална топка може да ти каже истината за теб, за живота, за бъдещето или за всичко друго - какво би искала да узнаеш?
- истината за бъдещето бих искала да разбера.
И дали ще имам момиченце.

14. Има ли нещо, за което мечтаеш отдавна? Защо не си го осъществила?
-Да, да имам момиче . Ангела.
Защото не съм открила човека, с когото да създам едно малко ангелче.
15. Кое е най-голямото постижение в живота ти?
- възпитанието ми, образованието ми, сбъдването на мечтите ми.

16. Какво цениш най-много в приятелството?
- честност, доверие, търпение, разбирателство .

17. Кой е най-скъпият ти спомен?
- взимането на държавните изпити.

18. Кой е най-ужасният ти спомен?
- Не искам да го пиша. Всички отхвърляния са ужасни.

19. Ако знаеш, че след една година ще умреш внезапно, ще промениш ли нещо в сегашния си начин на живот? Защо?
- Не, защото ми харесва.

20. Какво означава приятелството за теб?
- нещо без което може да се живее но не по същия начин.

21. Каква роля имат любовта и привързаността в живота ти?

- Не голяма, а огромна.

Обичайте се, показвайте любовта и през 2021 година. Весело посрещане на новата година и до нови срещи .  Обичам ви.   
image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109544
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031