Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2021 09:02 - МАЛКО ЦЕННА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ФОНДАЦИЯ " БУКВИТЕ"
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 887 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 01.02.2021 09:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сега, приятели, да се приземим малко от литературните висини и да видим каква справка дава водещата ми правна кантора. Че някой някого нарекъл " графоман" - от едното ми ухо влиза, от другото излиза. Аз обаче спазвам друга новословица: " Проверката - висша форма на доверие". И никога не се лъжа.
И като така, малко ще ви осветля за фондация " Буквите" и нейното издателство. Нейните сбирки се правят в читалище " Николай Хайтов", но офисът не е там. Защо казвам това? Защото й е правена сериозна финансова проверка от НАП, по подаден сигнал , това първо, второ, водено е съдебно гражданско дело за завлечена с пари авторка и спечелено от адвоката й.
В подробности аз няма да влизам, но за улеснение на други евентуални потерпевши, ще посоча адреса на фондацията, което не влиза в разрез със Закона за закрила на личните данни, тъй като се води служебен адрес:
София 1113, жк " Изток"
ул. " Юрий Гагарин" 50
фондация " Буквите"
Дата на съдебна регистрация 2003 година
Собственик / и управител/ : Иван БОГДАНОВ
Тъй като аз стоя настрана от години от тази фондация, издателски услуги не съм ползвала никога, може други да имат друго мнение, но за мен най-ценната проверка е правната.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liulina - Благодаря за справката
01.02.2021 09:14
В момента участвам в конкурс - Фондация „Буквите“ обявява за десета година конкурс „Любовта на края на кабела“. и наградата е безплатно издаване на книга. Виждам, че има много хора с издадени книги от там. Пък и тази издателска група съществува отдавна и провежда доста конкурси. Все пак благодаря за справката!
цитирай
2. rosiela - Поканена бях и аз, но след уредения на свои хора предишен конкурс, аз не участвувам.
01.02.2021 09:25
liulina написа:
В момента участвам в конкурс - Фондация „Буквите“ обявява за десета година конкурс „Любовта на края на кабела“. и наградата е безплатно издаване на книга. Виждам, че има много хора с издадени книги от там. Пък и тази издателска група съществува отдавна и провежда доста конкурси. Все пак благодаря за справката!

цитирай
3. missana - Не съм запознат с този конкретен случай, Роси.
01.02.2021 10:39
И друг път съм споделял на твоята страница, че мнението ми за Иван Богданов е положително. От него аз лично лошо не съм видял. Дори посъветвах един колега от блог бг да издаде първия си роман при него в програмата "Мечта за книга". Романът му беше издаден в 2 части. Като вторият път Богданов доплати със средства на фондация БУКВИТЕ за издаването на втората част на романа, защото сумата за издаване не бе набрана изцяло от авансовите продажби.
цитирай
4. rosiela - Младене,
01.02.2021 11:26
случаите, които посочвам, са два. Не оспорвам твоето мнение, приятелю, но моето е, че менте Богданов е търговец и то печен. Където види, че ще върви една книга, доплаща, от сама жена - краде, но е очаквал такава загуба, където може - не плаща данъци.
Ти понеже си коректен човек по душа, не гледай само черно или само бяло. Менте-хора като него са комбинативни, не са като нас почтени.
цитирай
5. bukvite - Разсмя ме ;)
01.02.2021 12:30
Каква велика информация, че офиса ни не е в читалището. Никога не е бил там. Всъщност не е и на адреса, който си посочила ;)
Но е време да препратя писмата ти до директора на БНР и да заведа дело за клевета. Всичко си има граници.
П.С. А да пишеш до читалище "Хайтов", че офиса ни не е там е най-големия майтап, сякаш те не знаят ;)
цитирай
6. rosiela - Опитай. Не е лошо, особено за съществената част от ивформацията. И гледай аз да не ти заведа дело
01.02.2021 16:48
bukvite написа:
Каква велика информация, че офиса ни не е в читалището. Никога не е бил там. Всъщност не е и на адреса, който си посочила ;)
Но е време да препратя писмата ти до директора на БНР и да заведа дело за клевета. Всичко си има граници.
П.С. А да пишеш до читалище "Хайтов", че офиса ни не е там е най-големия майтап, сякаш те не знаят ;)




след твоето. Досега съм печелила доста дела, Буквичке. Много хора не знаят къде е офиса на фондацията, а че живееш в близост до този адрес са те виждали доста хора, които са ти членове, но се криеш. Така че пробвай, ако искаш.
цитирай
7. rosiela - Освен това, Буквичке,
01.02.2021 16:49
си длъжен да обявиш нов адрес в съда, ако си сменил, а ти не си, което също е незаконно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6672658
Постинги: 5068
Коментари: 24027
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930