Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2021 22:16 - СНИМАЙТЕ САМО В ЕДНА ПОСОКА, ЧЕ НЯМА ХОРА
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1461 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пред паметника на Радой Ралин в столицата наш Иван Богданов празнува 20 години от създаване на  фондацията " Буквите" пред минувачите на тротоара.
Един пее, Боги дава интервю на млада дебелана, хора няма, той си лъже, както си знае и както го знаем.
Започнал бил " Буквите" с желание да помогне на българските автори, дето никой не ги приемал.
Започнал е за мързеливо вадене на пари чрез литература.
Още хората не го познаваха, правеше първите Антологии за поезия и проза, събираше пари на страница с лъжеелектронни договори, дето нищо не означават. На мен не посмя да вземе пари изобщо поради професията ми, страх го беше. Имаше по- читави хора.
После набра скорост, аз му  дадох малко журналистическа прослава. След това се отдръпнах, защото се разбра, че не отчита данъци, а аз при такива особи работа нямам.
Доста време мина, докато хората изтрезнеят и разберат що за образ е, но още има овчици. За този юбилей обаче да няма посетители, при това хубаво време и озвучаване,е твърде показателен факт, че Богданов упорито пропада надолу.
Реално погледнато - и там му е мястото!



Гласувай:
8



1. apostapostoloff - В наши дни от литература почти
24.05.2021 06:31
нищо не се печели. Виж му акъла, па му крой шапка.
цитирай
2. rosiela - Имаш право!
24.05.2021 07:57
apostapostoloff написа:
нищо не се печели. Виж му акъла, па му крой шапка.

цитирай
3. missana - Честит 24 май, Роси!
24.05.2021 10:02
Нека този светъл празник носи, радост, светлина и благословение на теб и семейството ти! Амин!

По повод материала ти за Иван Богданов, ти знаеш мнението ми за неговата личност. От него лошо не съм видял и ще му бъда винаги благодарен за това, че обърна внимание на скромната ми личност, така както постъпваш и ти. Не мисля, че той печели от дейността, която развива. За мен това е вид филантропия в полза на литературата. Освен това написа и една великолепна книга - "Самотата спи на възглавницата ми", която имах удоволствието да прочета. Той наистина издаде доста неизвестни автори в рубриката си Мечта за книга. Например издаде моят скъп приятел Владислав Тиков /тук в блога с ник tikovpisane/ с първия му двутомен роман. Посткомунистическите издателства никога не биха публикували такъв роман. Доказателство е, че след този първи роман Тиков написа друг роман, който ие наистина блестящ, но всичките му опити да пробие издателската ченгярница до този момент са безуспешни. От друга страна същите тези ченгета издават боклуците на своите протежета в особено големи тиражи и с лъскави корици.
цитирай
4. rosiela - Младене,
24.05.2021 10:47
честит празник, приятелю.
Не оспорвам твоето мнение ни най- малко, само ще добавя - много неща не знаеш.
Бъди ми жив и здрав, поете.
цитирай
5. missana - Благодаря, Роси!
24.05.2021 19:21
Нека този светъл празник е честит и хубав и за двама ни!
цитирай
6. rosiela - Младене,
24.05.2021 19:26
НЕКА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6682647
Постинги: 5069
Коментари: 24027
Гласове: 9810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930