Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2022 08:34 - ЗА ДНЕВНИЦИТЕ НА СЛАВА СЕВРЮКОВА И ЗА ЛЪЖИТЕ НА ХРИСТО НАНЕВ
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5099 Коментари: 12 Гласове:
5

Последна промяна: 26.08.2022 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Докато си пия кафето и чета книгата на Иво Лозенски за Слава Севрюкова, а вече съм на втори том, откривам доста страници накрая послеслов за лъжите на Христо Нанев от Пловдив. Знам го  лично и нямам добро мнение за него, но то е друга тема.
Доцентът е бил бесен на Христо, така, както аз на Здравка Евтимова, защото всички лъжи не са добре дошли в никоя епоха.
Член е наш Ристю, не доцента,  представете си, на Съюза на независимите български писатели при Председателя -  лъжеакадемик Марин Кадиев, достоен пациент на Психиатрията в Пловдив. Двамата са близки приятели, една скоба само да отворя.
Христо Нанев е познавал Слава Севрюкова една година, не повече, но е сътворил сума ти книги от първо лице, сякаш тя говори. Издаде сума ти лъжи на неин гръб, за да се напечели.
И премете телевизионните екрани да се изкара една ли не неин любимец?!
Бил директор на училище, ама не устискал или са го шитнали, за да стане лъжеписател, така добре описан от доц. Иво Лозенски, работил със Слава Севрюкова 30 години.
В началото не го знаехме, но впоследствие истината лъсва.
В книгите имало и много преразказани неща от втора и трета ръка. ТОВА ПИШЕ ИВО ЛОЗЕНСКИ И ЕКИП " ЛЕХА" - от хора около Слава, с които е работила, на Нанев никога не е бил между тях,нито член на групата.
Ицето дотолкова добре е познавал великата, но  скромна Слава, че пише - мъжът й бил по-голям от нея с 20 години, а той бил само с 9. Той е руснак и оттам фамилията на пророчицата.
Бре,много лъже тоя провинциалист , бре!

Книгите на Христо Нанев за пророка Влайчо са доста по- точни и добри, защото там наистина доста хора са му давали сведения за него. Личи от самото негово повествование, че има информация. Посочени са и лица, които са му разказвали или пращали писма.

Но понеже дневниците на Слава Севрюкова в 4 тома са вече поизчерпани, Христо вае глупости до козирката и ,вместо да четем измислиците на Нанев, не е лошо да бъдат преиздадени действителните прозрения на тази забележителна жена, която е голям дар за България, както и останалите ни велики пророци. От доц. Иво Лозенски, отново да наблегна.

Разчела лъжите на менте Нанев:

Росица  КОПУКОВА



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ard - здравейте
26.08.2022 14:58
Г-жо Копукова, ставате любимия ми блогър.
Продължавайте да пишете истината!!
цитирай
2. kvg55 - rosiela,
26.08.2022 16:21
Е, а Ванга се оказа приятелка на толкова много българи, да се не надаш.
цитирай
3. rosiela - БЛАГОДАРНОСТИ! АКО МЕ ВКЛЮЧИТЕ В " ЛЮБИМИ" ЩЕ ИСКАМ ОТ АДВИНИТЕ ПОМОЩНИ СТРАНИЦИ.
26.08.2022 18:40
ard написа:
Г-жо Копукова, ставате любимия ми блогър.
Продължавайте да пишете истината!!


ИСТИНАТА НЕ ВСЕКИ ИМА КУРАЖА ДА Я КАЖЕ И ДОКАЖЕ!
цитирай
4. rosiela - БИВАШЕ Я.
26.08.2022 18:40
kvg55 написа:
Е, а Ванга се оказа приятелка на толкова много българи, да се не надаш.

цитирай
5. vencivaleri1951 - Имал съм досег и с двете -Ванга и Севрюкова
27.08.2022 00:30
И в двата случая бях придружител и много скептичен
-Ванга каза на познатата , която придружавах да ме извика и ...след години се случиха нещата които каза
При Севрюкова влезох заедно с човека който търсеше помощ, съмет
Бяхме купили предварително продакти , които и занесохме-даряваше ги някъде църкав ли , дом ли-не знам Аз взех олио нива в зелена стъклена бутилка и го сложих при другите продукти.
Въпросите и отговорите ми бяха отегчителни Госпожата по едно време се усмихна към мен и каза-и аз хпедпочитам Нива в зелена бутилка Онемях!
цитирай
6. missana - Гледал съм Нанев в няколко предавания на Стойчо Керев,
27.08.2022 03:13
но не ми допадна. Има крайни и лесно опровержими тези.
Поздравление за материала ти, Роси!
цитирай
7. rosiela - Аз веднъж съм ходила при нея. Заведоха ме. Останах много доволна.
27.08.2022 10:28
vencivaleri1951 написа:
И в двата случая бях придружител и много скептичен
-Ванга каза на познатата , която придружавах да ме извика и ...след години се случиха нещата които каза
При Севрюкова влезох заедно с човека който търсеше помощ, съмет
Бяхме купили предварително продакти , които и занесохме-даряваше ги някъде църкав ли , дом ли-не знам Аз взех олио нива в зелена стъклена бутилка и го сложих при другите продукти.
Въпросите и отговорите ми бяха отегчителни Госпожата по едно време се усмихна към мен и каза-и аз хпедпочитам Нива в зелена бутилка Онемях!



Ами Венци, и тя душа носи. Като ги даде благотворителност, а че и на вас да помага, много ще й дойде за Бог да прости.
цитирай
8. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
27.08.2022 10:31
missana написа:
но не ми допадна. Има крайни и лесно опровержими тези.
Поздравление за материала ти, Роси!



Той е плитък. При него жените са доста повече от книгите. Имал някакъв кабинет - рейки лечение с ръце, което е доста по-лесно от това, да си директор на училище. В Пловдива града.
Вероятно е запомнил какво е казала Слава на Лозенски: " И ти ще виждаш!"
Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак.
цитирай
9. missana - Права си, Роси!
27.08.2022 11:01
Мнозина действат като тази жаба, но няма да ги бъде.
цитирай
10. rosiela - Младене,
27.08.2022 11:11
точоно!
цитирай
11. vencivaleri1951 - не ме разбара уважаема
27.08.2022 12:18
, или по точно аз неправилно обясних. Преди да отидем влезохме в магазин и купихме разни неща. Аз избрах олиото и го сложих при другите покупки. След това отидохме Усетила скепсиса ми, тя ме сложи с блага усмивка на мястото ми, посочвайки избора ми. Как е разбрала че аз съм избрал това олио-продуктите бяха различни , платихме ги заедно, но олиото избрах аз. Бях изумен Това имам впредвид, а не другото. Доколкото знам не е искала пари-във всеки случай на нас не взе стотинка. Можеш да оставиш, знаеше човекът с когото отидох, че дарявала някъде продукти и средства. Реши да купим продукти и от там историята която разказах. Сега се сещам, Че Коцето Паскалев, бивш кмет на Благоевград ми беше разказвал, как и той завел близък при Ванга, просто не било му удобно да откаже. Тогава е учителствал-той е математик. Бил и директор на гимназия Ванга му предрича че ще стане мер на Благоевград, а той казал добре , добре...и на минутата забравил. Случайно на инат се хваща с политика, след време се балотира и за кмет. Печели. За разлика от мен още смята , че всичко това е невероятно съвпадение

rosiela написа:
vencivaleri1951 написа:
И в двата случая бях придружител и много скептичен
-Ванга каза на познатата , която придружавах да ме извика и ...след години се случиха нещата които каза
При Севрюкова влезох заедно с човека който търсеше помощ, съмет
Бяхме купили предварително продакти , които и занесохме-даряваше ги някъде църкав ли , дом ли-не знам Аз взех олио нива в зелена стъклена бутилка и го сложих при другите продукти.
Въпросите и отговорите ми бяха отегчителни Госпожата по едно време се усмихна към мен и каза-и аз хпедпочитам Нива в зелена бутилка Онемях!



Ами Венци, и тя душа носи. Като ги даде благотворителност, а че и на вас да помага, много ще й дойде за Бог да прости.

цитирай
12. rosiela - Добре, Венци.
27.08.2022 12:24
Пускам уточнението ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6652958
Постинги: 5062
Коментари: 24007
Гласове: 9803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930