Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2023 12:28 - Празни мисли на един празен човек (който дори не може да измисли свое заглавие и се налага да ползва чуждо)
Автор: sergia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3197 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Седя си... и нищо. А в главата ми прехвърчат най-разнообразни мисли. Хващам някоя от време на време, в опит да я разнищя. Оформям я накакси да изглежда подредена и с облекчение и доза удовлетворение я захвърлям. Понякога тази същата мисъл се завръща да ме тормози, че нещо в нея не е съвсем приключило. Даже имам такива дето нощем ме издебват докато леко съм се размърдала и в просъницата ми се лепват. Понякога си мисля, че единствената им цел е да ме държат будна, да тренират тялото ми и най-вече психиката ми да издържа на тормоз. Щото не се знае в кой момент ще се чална. Иначе най-обичам да не мисля. Само да гледам сеира. За съжаление така ми се случва единствено, когато спя. Тогава съм някъде другаде, мога всичко и така се харесвам... През останалото време все трябва нещо да се намеся, да взема позиция по зададената тема, т.е. тогава приканям, всъщност направо изкрещявам на мислите си да се мобилизират и да ми предложат най-доброто, на което са способни. Те, милите, дават всичко от себе си, понякога е сполучливо, но в повечето случай голям срам бера заради тях. Може би основна характеристика на моите мисли е тяхната непостоянност. Хлъзгави са, лесно ме подвеждат. Уж са верни приятели, обещаващи доживотна служба, но в най-неподходящия момент просто изчезват, покриват се и не ги намирам. Т.е. не мога да разчитам на тях. А пък ако реагират услужливо и подадат коректната информация, лелеее кланям им се доземи, голяма гордост с тях ме завладява.
Ето сега: написах нещо, което и аз не знам как стана. Натискам клавишите и се получава текст (доколко е смислен е друг въпрос). Значи какъв е изводът - мислите могат да командват тялото. "Но това е всеизвестно меме, няма нищо гениално" - казвам аз и се зазяпвам с празен поглед през прозореца.


Тагове:   мисли,   сън,   идея,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. krumbelosvet - Самоиронията не е грях, но с мярка. За да не стане самонараняване
08.06.2023 16:43
А НЕматериалната мярка е сложно нещо.
Хубав ден!
цитирай
2. pitankatapita - НЕматериалната мярка....
09.06.2023 11:03
....е останала назад във времето. Средата и амбицията деформират хората, дори умните сред тях. И като погледнеш след време, останала само...материята.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sergia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 25177
Постинги: 17
Коментари: 6
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031