Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2017 09:36 - БРАВО НА РЕД!
Автор: rosiela Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1223 Коментари: 8 Гласове:
-2

Последна промяна: 12.08.2017 09:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДОСКОРО НЕ РАЗЛИЧАВАШЕ стихове от импресия, вече я понаучих на понятието в литературата " бели стихове". И ей  на -  употребява го правилно. Ако се поиздигне още малко - може да отличи сексуален маниак от духовен човек, ама знам ли? Не е много сигурно!



Гласувай:
5



1. redabyss - Много съм щастлива, че не скучаеш, ...
12.08.2017 09:45
Много съм щастлива, че не скучаеш, че се забавляваш, че си уплътняваш времето с предположения за моите познания и пропуски. П.п: не ми се налага да зная много неща, за да живее пълноценно. Освен от категориите в поезията, не разбирам нищо от термоядрен синтез, от физика, от философски трактати, от пеперуди, от органична химия.....С една дума няма да ми стигне денят, за да изредя нещата, от които не разбирам. Освен това, Ро, не смятам, че си ме учила на нещо, особено като все още не изпитвам потребност да го знам. Както и да се категоризира текстът на Станков, ми харесва тематично и като езиков ресурс.
цитирай
2. rosiela - Милата Ред!
12.08.2017 09:55
Знам с кого го обсъдихме това понятие за първи път и откъде си го прочела. Хубаво е, че четеш и други автори, но дано не си останеш на нивото на един. Хубав ден.
цитирай
3. redabyss - Лекс повдигна беше в бяла еуфория ...
12.08.2017 10:55
Лекс повдигна, беше в бяла еуфория миналия месец, обикаляше белите стихове и задаваше въпроси що е бял стих. Но аз не съм коментирала темата технически, защото не ми е интересна теорията. Ти спомена нещо на лични, но не му обърнах особено внимание, тъй като (омръзна ми да повтарям), че съм Блогърка, а не творец и че чета Блогъри, а не Автори.
Уважаема, Ро, аз не приемам литературата сериозно, както вас, дейците и съм само консуматорка на платформата. Моля те! Чудесно е, че си отзивчива и се опитваш да просветиш невежите, но аз не съм заинтересована ( за момента) да си обогатявам общата култура- в начина ми на живот това е излишно. :)
цитирай
4. rosiela - Няма лошо, Ред,
12.08.2017 16:49
понаучила си нещо вярно. Творецът от варненската седма пейка разчита на такива като Ред, като Ва, дето не отбират много от сериозността на поезията, но се опитват да плуват в нея. Да си жива и здрава.
Неговата е художествена окраска отвън, както той я рисува, куха безмисъл отвътре. И пасва на непретенциозни души. А пропо, в някои от твоите импресионистични отражения, не навсякъде, има повече съдържание.
цитирай
5. redabyss - Ро, ти си същински словесен тайфун! ...
12.08.2017 17:48
Ро, ти си същински словесен тайфун! :))))))
Възхищавам се на високия ти, боен дух. :))))))
Думите ти винаги са като олио над водата. :))))))
Но в края на краищата точно в Блог бг не участваме в конкурси за поезия и не сме професионално жури, за да оценяваме текстовете с толкова канонична критика. :) Тук сме за удоволствие, защото на никой не му плащат пари, за да се доказва в писането пред когото и да е. :)
цитирай
6. rosiela - Няма лошо, Ред,
12.08.2017 18:06
както го чувстваш, така го възприемай!
Може би ще отречеш склонността към психопатично самовеличаене у поета В., но тук вече много ще се объркаш.
А иначе аз не се бъркам кой кого харесва, само не оставам длъжна на вулгарни циници и обидчии, когато аз някои не харесвам. Като правило съм права...
цитирай
7. missana - Мисля, че има едни сексуални маниаци само на думи, но има и такива - само на дела.
12.08.2017 19:07
Много е важно да се определи точната категория към която принадлежи въпросният мъж - маниак, Роси. В противен случай не изключвам възможността да се възгордее.
цитирай
8. rosiela - Мисана,
12.08.2017 19:50
големите секс - писачи са по правило слаби играчи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6602901
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031