Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2017 21:20 - ДРУГАТА ГНУСНА ЛЪЖА НА ВАЛЕНТИНА ЙОТОВА Е,
Автор: rosiela Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1046 Коментари: 15 Гласове:
-5

Последна промяна: 01.09.2017 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЧЕ НЕ БИЛА НЕЙНА СНИМКАТА НА МОЯ МИЛОСТ В ЧИТАЛИЩЕТО "НИКОЛА ВАПЦАРОВ", ДОКАТО РАЗГОВАРЯМ, НАВЕДЕНА НАПРЕД, ТЯ СНИМАЛА РЕКЛАМНОТГО МИ ДУПЕ. АМИ ТО Е ПОВЕЧЕ ОТ ЯСНО - ТЯ ПУСНА СНИМКИ ОТ КОНКУРСА. Преди това ме заплаши, че ще пуснела мръсна снимка.
И КАКВО - КЛИН ЧЕРЕН СЪС СИВА ЖИЛЕТКА, ОБЛЕКЛО, ВИДНО И НА ДРУГИТЕ СНИМКИ, ТОЕСТ МОЕ. НАВЕДЕНА НАПРЕД. 
С ТОВА СЕ ЗАНИМАВА ПОЕТЕСАТА НА КОНКУРСИ. И ДРУГ ПЪТ ГО БИЛА ПРАВИЛА. 
НА ТОЗИ КОНКУРС СНИМА САМО ТЯ И КОГАТО ПОКАЗАХ СНИМКАТА ОТТУК НА РЪКОВОДСТВОТО НА ЧИТАЛИЩЕТО ДА Я ВИДЯТ ЩО ЗА СТОКА Е, ХОРАТА ОНЕМЯХА. ЗАГУБИХА ЗВУК, ГОВОР И КАРТИНА.
ЕТО ГИ ЕДНИ ОТ СВИДЕТЕЛИТЕ. ПОЗНАХА МЕ ВЕДНАГА.
МОГА ДА Я УВЕРЯ, ЧЕ ПО СЪЩИЯ НАЧИН ЩЕ ПОСТЪПЯ НАВСЯКЪДЕ, КЪДЕТО СЕ ПРОЯВИ  КАТО ТОВА, ДЕТО НЕ Е.
ХОРАТА СА ИНФОРМИРАНИ И ЗА ЦЯЛАТА Й ЗЛОБА ТУК И ГИ НАСОЧИХ ДА Я ПРОЧЕТАТ. АКО ИСКАТ ПОВЕЧЕ ДА Я КАНЯТ, АКО ИСКАТ . НЕ, НО ДА Я ЗНАЯТ.
БЯХА ВТРЕЩЕНИ!



Гласувай:
5



1. yotovava - нали не си вярваш, че само аз съм с...
01.09.2017 21:23
нали не си вярваш, че само аз съм снимала
Станислава Немска пусна снимки във фейса. И още много хора.
цитирай
2. rosiela - Лъжкиня.
01.09.2017 21:26
Ти единствена носеше големия апарат. Тази жена не я познавам, нито тя ме познава.
цитирай
3. missana - Роси,
01.09.2017 22:36
моля те спри да се занимаваш с тези хора. Снимана си - факт е. Както е факт, че със снимката ти е злоупотребено. Хората не са тъпи - сами ще си направят верните изводи от това. Не може да искаш от крадеца да ти признае - крадец съм. Той обикновено вика първи и гръмогласно: Дръжте крадеца.
цитирай
4. rosiela - Мисля, основателно при това, Мисана,
01.09.2017 22:43
че тя е в основата на организирана хайка с Чучелото, която се разви в неин ущърб. И не се спря да лъже по почина: " Ни срама, ни очи".
цитирай
5. rosiela - И в цялата си наглост безсрамна
01.09.2017 22:45
четеш ли как набеждава хора, които и не ги знам, нито са снимали. Гадно и в червата, то за това и видът му е такъв, наказано е. Кой знае на колко още хора мръсни номера е играла!
цитирай
6. missana - Ти не бери грижа за тези хора, Роси.
01.09.2017 23:03
Бог изявява, рано или късно, извършеното тайно наяве.
цитирай
7. rosiela - Ще добавя, Мисана, защо е бясна бездарницата.
01.09.2017 23:10
Тя дойде в читалище "Пенчо Славейков", неканена и нежелана, при мен. И там всички й се присмяха за уредената награда, набута ми в ръцете три книжки да я чета в радиото, тъпи, тъпи, как ще ги пусна? Или в пресата да съм ги носела. Аз ще й слугувам на никаквицата. Разбира се, че си замълчах, но не я пуснах, имам усет за таланти. Тя ме запомни и откачи като ненормална.
Всеки, който си науми, че е велик, трябва да се налага да го хвалят. Само че аз не съм Касабова и не се излагам с бездарници. Ама пълна бездарница, ти не знаеш какви нелепици четох, не е истина. На такива метани не правя никога.
цитирай
8. rosiela - А аз съм писала много блестящи рецензии
01.09.2017 23:13
и чела или рецитирала хора с различна политическа ориентация , стига да са дарования, а и що презентации съм правила, ангажирали са ме. Но такова чудо като тая и Станков не съм и допускала, че съществува.
цитирай
9. rosiela - А трета гнусна лъжа на Валентина Йотова е,
01.09.2017 23:53
че слага в блога си копи пейс на чужди текстове и лъже коментарно, че са мои.
Напълно изтрещяла от злоба женица, която няма да се издигне и на милиметри над калта!
цитирай
10. rosiela - ЧЕТВЪРТА ЛЪЖА НА ИЗТРЕЩЯЛАТА СЕЛЯНКА
02.09.2017 01:49
Аз съм ползвала Марихуана. А бе тази да не е лежала и в психиатрия, а ние да не знаем, та й се привиждат халюцинации. Аз нито пуша, нито пия, една от причините да младея, тази : Марихуана.
Дошло е време да питам за жълта книжка? Натам отива работата.
След "Позитано" 20, където разправяла, че работела, сега била извън София. Е да, във Владая, обаче на мене вече ми се струва, че е пенсионерка по болест, откак й се провидя Марихуана на екрана.
цитирай
11. rosiela - Лично мнение
02.09.2017 09:04
Подобно на Валери Станков и тя е в дива завист към талантливите и го е показвала и към други хора, които са ми споделяли, като върти хитри селски номера да ги топи и каля. Естествено имена няма да напиша. Ще обобщя обаче, че ако не е уреждана предварително за награди от Валери Станков, тя нямаше да е приятелка и с него.
Друго, което са ми казвали неведнъж от читалища, че там, където е получила награда и знае по регламент, че не се дава втора такава, тя спира да ги поздравява като пълна невъзпитаница, подминавала ги като пътен знак, очевидно в търсене на нови жертви.
Мое мнение е, че е изтрешяла от мания за това, дето не е, има спънати неща в живота си и търси всякакви пътеки, за да докаже, че е нещо. Но не е.
При нея нещата не стават с лекота очевидно.
цитирай
12. missana - Мисля, че Времето намества всичко по места, Роси. То е единственият обективен съдник.
02.09.2017 21:03
Никой не може да надхитри Времето с връзки и фалшиви награди. Може да получи само временни придобивки, но после ще лъсне цялата истина. Рано или късно!
цитирай
13. rosiela - Бездарието винаги лъсва.
02.09.2017 22:02
missana написа:
Никой не може да надхитри Времето с връзки и фалшиви награди. Може да получи само временни придобивки, но после ще лъсне цялата истина. Рано или късно!


Писа ми интересен текст Йотова - секнало й вдъхновението да пише. За момента. Чудна работа. Или се е секнала откъм кражби на метафори, както писа един блогър тук ,или са я погнали отнякъде, та не смее повече да пипа.
цитирай
14. jupel - .................
03.09.2017 07:59
Не могат се спря,
истината в тях умря!

Щомса стигнали които и да са дотам
да ровят вчужди профили и постовете им да режат ,съкращават,трият,
СЕБЕ СИ ЕДИН СЕН ЩЕ ЗАТРИЯТ,
независимо дали са човекоядци или калинки,
те са тез които са саминки!
Помпат се,пишат сикоментарите,гласуват си сами и какво от това,
НОРМАЛНИТЕ ХОРА ВИЖДАТ ВСИЧКО И ИМ МЕРЯТ АКЪЛА,

но за да им прави кеф-
товавечее болестно състояние-Господдаим е на помощ,
защото явно лекарите са безсилни!
цитирай
15. rosiela - Има такъв момент. Съмненията ми за жълта книжка са отдавнашни!
03.09.2017 08:59
jupel написа:
Не могат се спря,
истината в тях умря!

Щомса стигнали които и да са дотам
да ровят вчужди профили и постовете им да режат ,съкращават,трият,
СЕБЕ СИ ЕДИН СЕН ЩЕ ЗАТРИЯТ,
независимо дали са човекоядци или калинки,
те са тез които са саминки!
Помпат се,пишат сикоментарите,гласуват си сами и какво от това,
НОРМАЛНИТЕ ХОРА ВИЖДАТ ВСИЧКО И ИМ МЕРЯТ АКЪЛА,

но за да им прави кеф-
товавечее болестно състояние-Господдаим е на помощ,
защото явно лекарите са безсилни!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6654408
Постинги: 5062
Коментари: 24007
Гласове: 9804
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930