Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2017 23:05 - ОТГОВОРИ НА ГНУСНИ ЛЪЖИ
Автор: rosiela Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5290 Коментари: 19 Гласове:
4



ПОНЕЖЕ БЛОГЪТ ЗА МЕНЕ БЕШЕ ДО МОМЕНТА ПОВЕЧЕ ИЗТОЧНИК НА ПОЗНАНИЕ И ИЗКУСТВО, НО С ТЕЧЕНИЕ НА ВРЕМЕТО СТАНА ИЗТОЧНИК И НА ПРОСТАЩИНАТА И ЦИНИЗМИТЕ, А СЕ ИЗПОЛЗВА УМЕЛО ФАКТА, ЧЕ АЗ НЕ ПОКАЗВАМ ЛИНКОВЕ С МЪРСОТИИ И ВУЛГАРНОСТИ НА ЛИЧНИ, СЕГА СЪМ СИ ПОСТАВИЛА ЗА ЦЕЛ ДА УСВОЯ ТЕЗИ ТЕХНИЧЕСКИ УМЕНИЯ, КОИТО НЕ СА ТРУДНИ И ДА ПОКАЗВАМ СКРИТИТЕ МЪРСОТИИ НА ОПРЕДЕЛЕНИ ХОРА, КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА ЗЛОУПОТРЕБЯВАТ С ФАКТИТЕ, ВМЕСТО ДА ГИ ИЗПИСВАМ АЗ. ИМАМ КАКВО ДА ПОКАЖА ПРИ НУЖДА, ЗА ДА СЕ ВИДИ ЯСНО КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА "ПОЕЗИЯТА"  НА РЕАЛНОСТТА.
НЕ ЧЕ МНОГО ЩЕ СЕ ПРОМЕНЯТ, НО НЯМА СМИСЪЛ ДА КРИЯТ ТЕКСТОВЕ, ДА ЛЪЖАТ, ДА ПОДЛЯРСТВАТ, ДА ИЗМИСЛЯТ И ДА ЗЛОУПОТРЕБЯВАТ С ИМЕТО МИ-ВСЕ ПАК ТО СТОИ МНОГО ПО - ВИСОКО ОТ ТЯХНОТО!



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Като например:
02.09.2017 23:14
Валери Станков и неговите никове, съветския възпитаник
Валентина Йотова - лъжкинята,
Петър Даскалов . "научния сътрудник"
и други
цитирай
2. cederama2 - Манията на чучелото да си слага п...
02.09.2017 23:18
Манията на чучелото да си слага плюсове от фалшиви профили е жалка.
Реалните му плюсове са десетина, 4 от които са на оная откачалка редбъс, която няма друга радост освен да духа на мухоморката.
Да припомним пак фалшивите профили на чучулина, с които се коментира сам
ili4e
4oskies
poliqor
selena3
nedovolen
xubavka
tomjouns
elvispresly
цитирай
3. rosiela - Разсмя ме истински,
02.09.2017 23:21
винаги ми напомняш, когато трябва. Боя се, да допълня само, че освен Ред има и други откачалки. Време е да излязат на светло.
цитирай
4. missana - Казваш чистата истина, Роси!
03.09.2017 00:01
Съгласен съм с теб.
цитирай
5. rosiela - Благодаря ти, Мисана,
03.09.2017 00:23
време е истината да блесне напълно!
цитирай
6. rosiela - Наблюденията ми са правилни:
03.09.2017 00:36
тази вечер лъжкинята Йотова е на коментар при събрат Даскалов. Двама под един капак!
цитирай
7. missana - А защо ли?
03.09.2017 00:53
Гатанка с понижена трудност!
цитирай
8. rosiela - Лесно разпознаваема комбинация, Мисана.
03.09.2017 01:01
rosiela написа:
тази вечер лъжкинята Йотова е на коментар при събрат Даскалов. Двама под един капак!

цитирай
9. apostapostoloff - Оная сбърканата редбъс дори и на мен писа
03.09.2017 10:21
на лични!

Съобщаваше ми с целия си акъл, че не е чела нито една моя книга, ама въпреки това много разбирала от астрология. И като се заточиха едни фермани с идиотщини...

Управителят на осми дом бил в единадесети, а пък опозицията на Сатурн и Марс създавала проблеми с жените, макар че Юпитер бил ретрограден. Тя не знаела какви са проблемите ми, обаче купсидата на Овена била все пак в Телец и това идало да рече... Ужас и безумие!

Като съм длъжен да отбележа, че тази дропла нито знае кога и къде съм роден, нито пък знае часа на моето раждане! В такива случаи е НАПЪЛНО НЕВЪЗМОЖНО да се изготви хороскоп. Сега разбирате, че тая има да дава на Михаля, много яко и хлопа дъската!

Казано другояче, тази дамичка е един клиничен случай. Типично явление за България- пълно е с простаци, които кинга не отварят, но се имат за много, ама много умни. Защото страдат от душевната болест мегаломания. От същата болест страда и Чучелото и това явно сближава тия мизерници.

Написах на тази простакеса, че е Никой и Нищо, че е анонимна нула от циганската махала на Европа, а аз не общувам с такива празни и незначителни хорица. Тя продължи да ме залива с помия на лични, но аз трия всичко, което тази кукувица ми праща. То само това остава- да си губя времето с някакви нещожества.
цитирай
10. 4u4olina - Ако тук имаше модерация на място, ...
03.09.2017 10:41
Ако тук имаше модерация на място, заради десетки и стотици гнусотии като тая влечугото чу щеше да е изхвърлено.

12. 4udovi6teto - Ех, чичовото, бях пръв тази сутрин, ...
16:19
pvdaskalov написа:
Ех, чичовото, бях пръв тази сутрин, но не коментирах, макар да харесах стихотворението ти. Даже в гръб личи, че момичето е хубавко, но ме стреснаха дългите й крака. Заради тях някакъв тутманик ти е пльоснал червен палец. Не съм аз!
Трябва да снимаш и ми покажеш седмата пейка. Ще направя същата да гледаш от нея паметника на Ботев и Юмрука.
Бъди здрав, все така продуктивен и от нищо да не ти пука.
П и е р, твой чичо за кашмер, според някой и друг лицемер... Боже мой, какви нещастни рими ми дойдоха на акъла...

Гнусният палец е от яловицата бездетка, Чичо Пепи, тя всяка сутрин, преди да си подмие увисналия гъз, излиза под изсъхналия си бор в Симеоново да се изсере, а край нея вони.
Чу
цитирай
11. 4u4olina - Денят на Чучелото. 7 ч. Изхожда се по ...
03.09.2017 10:42
Денят на Чучелото.
7 ч. Изхожда се по голяма нужда. Винаги го прави в блога.

7,10 .- Идват баба яга йотова и редбъската да му бършат задника. Това се изразява в размяна на свръхидиотски коментари, та да може чрез алгоритъма чучелото да качи акито си на първа.
Това е едничкият му смисъл.

От 7 до 24 се помпи сам, гласува си сам, коментира се сам.
За целта използва 4Oskies favn 56 selena1 elvispresly tomjouns ili4e
Слага на себе си плюсове и минуси на копукова, мисана и полигор.
цитирай
12. rosiela - Благодаря за допълненията с линкове.
03.09.2017 10:57
Сега ще уча и аз, чакам приятели да се върнат от отпуск.
Апостоле, аз отдавна съм разбрала, че лудото не се мени, само че в астрологията не се казва как да се справиш с психично болен, а може би ти знаеш.
Като прочетох какво е писала , се смях от сърце. Простакеса е малко! По - силен и взривен израз дай!
цитирай
13. rosiela - За Редито имам предвид,
03.09.2017 10:58
че има и други!
цитирай
14. zaw12929 - ИМА НЕПОНОСИМОСТ КЪМ ИСТИНАТА П...
03.09.2017 12:08
ИМА НЕПОНОСИМОСТ КЪМ ИСТИНАТА ПРАВА СТЕ!
цитирай
15. rosiela - СЕГА, СЛЕД ХУБАВИЯ ОБЯД В НЕДЕЛЯ НАВЪН
03.09.2017 14:17
МИ СЕ ИСКА ДА СЛОЖА АЗ ЕДИН СПИСЪК НА ОБИТАВАЩИТЕ "ОТКАЧАЛ ЧАРШИЯ":

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ДРУЖЕСТВОТО НА " ОТКАЧАЛ ЧАРШИЯ"

ЮЛ БЮЛБЮЛ - ДОКУМЕНТИРАНА В ГЕРМАНИЯ

ЧЛЕНОВЕ:


1. Чукча - БАШ ПИЯНДЕТО
2- Дядо ПИЕРО - ПИЯНДЕ 1
3. Госпожа Ва Слоновиева.
4. Дядо Бо - ПИЯНДЕ 2
5. Ре - мажорет
6. Морски сирени
7. Кукушийко
8. Госпожа Карамелова
9. Лейди Нал
10. Отварям портал:
за желаещи да ме допълнят

На останалите: с много обич!



цитирай
16. enetrada - 1. apostapostoloff - Наистина, как ...
03.09.2017 14:22
1. apostapostoloff - Наистина, как може администраторите да
02.09 14:50
допускат това- Чучелото ежедневно ни се блещи от първа с поредната си безумна, бездарна и налудничава драсканица.

Толкова ли не разбират администраторите, че си имаме работа с един луд за връзване човек, който драскоти щуротии и досажда ГОДИНИ наред на всички?!

Това вече не е свобода на словото - изстъпленията на този побъркан тип са си чиста проба ТЕРОРИЗЪМ!
цитирай
17. rosiela - Разбирам те,
03.09.2017 14:24
но модераторите е редно да бъдат безпристрастни!
цитирай
18. apostapostoloff - Ще поправя и допълня 4u4olina:
03.09.2017 17:33
Чучелото се изхожда по голяма нужада в 7 ч., а след това се събужда 8 ч. и става да пие кафе, т. е. бира.
цитирай
19. rosiela - И докато се изхожда мисли
03.09.2017 17:39
каква върла мърсотия на гладен стомах да перне и към кого, понеже целият свят му е крив.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6609833
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031