Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2014 14:55 - Аз и другите,Без заглавие
Автор: rosiela Категория: Поезия   
Прочетен: 917 Коментари: 0 Гласове:
2



      Аз  и  другите

Моят сън е свише указателен
и от Бога пратен за напътствие,
само низшите не са дознатели
на това,което в мен присъства

и което казвам гласно винаги,
но духовността не е у всеки,
нискостеблените са задръстени
и си имат някакви просеки,

и си правят земни заключения,
и си бродят по различни врачки,
Бог да ме прости,че ще го кажа:
пълно е с простаци и простачки.

     Без заглавие

Неземна в земните неща живея,
с душа на птица,с форми нао човек,
навярно съм била ефирна фея,
отдето няма ден,година,век.

Междупланетна,лека и свободна,
но пратена на майката-земя,
където се усещам дискомфортно
и другояче искам да творя.

И магнетично някак си привличам
и светли личности,и врагове,
но все така по малко аз съм птица,
бленуваща за други светове.

Или съм още фея в битието,
несъвместимо смоята душа,
най.хубаво разбира ме сърцето,
прегърнало любов и красота.

Прегърнало горчивин и болка
от непростимите за мен неща
и колко ли живота още,колко
са нужни да сме други същества?

Живущи по всемирните закони
в хармония и много доброта.
Но аз съм тук и земните закони
раняват често мойте сетива.

Човек съм сред човеците,но зная,
че тази атмосфера ми тежи,
доброто надделява най-накрая,
ала сред много грешки и борби.

А моята душа лети,не спира,
и не снобее в завист и пари,
небесна сила сякаш я подпира
и тя не пада в ниските среди.

Благодаря на Бога за което,
усещам,че във всеки труден час
урежда се за мене битието
и пак нагоре,пак политам аз.

        Из книги на авторката







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6670117
Постинги: 5067
Коментари: 24024
Гласове: 9808
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930