Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2016 09:14 - В ОТГОВОР НА ЗАПИТВАНИЯТА
Автор: rosiela Категория: Поезия   
Прочетен: 319 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 НА МНОГО МОИ ДОБРИ ПРИЯТЕЛИ, които ме познават лично и чрез творчеството ми - поезия, белетристика, хумор и сатира, литературна критика, ще отговоря, че новата ми книга пак с поезия ще излезе, с Божията помощ, след Нова година. Замислям я по - големичка, около сто страници. Мое мнение е, че в нашето динамично време днес  и като поет, и като белетрист, не трябва много да си обемист. Търси се смисленото, увлекателното, мъдрото четиво от интелигентните хора по каквато и да е тема и проблем.
   Що се отнася до моята белетристика - и там имам афинитет към съвременната проблематика на хората от живота, такива, каквито са в ежедневието, с всичките им плюсове и минуси. Но засега белетристика няма да пиша, каквото написах, издадено е.
   Така че, скъпи приятели, очаквайте поезия с нови стихове.
    Може би някои са на мнение, че повече се пише, отколкото се чете. Мисля, че който е талантлив, не му липсват читатели както пишещи, така и непишещи, не му липсват и завистници, но това у нас е в реда на нещата.
   Сега съм на линия за световните конкурси.
   Бог пред мен, аз - след него. Той отваря духовните врати, ние сме само посланици до хората.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6602508
Постинги: 5040
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031