Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2021 04:57 - Път към теб
Автор: tonkata73 Категория: Поезия   
Прочетен: 1246 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пристигаш тихо в сънищата нощем,
примамлива, чаровна и сияйна,
докосваш ме невинно, искам още
от теб да пия, нежна и омайна.

Разтърсваш ме, потръпвам като лист,
под напора на полъх мимолетен,
обгръщаш ме, затопляш ме, гориш,
отново ме отнасяш в блян далечен.

Защо съдбата срещна ни сама,
когато всичко вече е изтекло,
пътеките в живота ни събра,
побутва ме, напомня ми дискретно,

че следвам сляпо цветната мечта,
която нивга няма да се сбъдне,
самотен зов остана любовта,
в сърцето ми живее, бавно глъхне.

Понякога поглеждам отстрани,
ту теб, ту мен, и двамата, копнея
за устните ти, твоите очи,
жадувам те, очаквам те, линея.

Но няма път към твоята душа,
за мен отдавна там стои на стража
една сълза, отронена в деня,
когато в теб се влюбих, но не казах.

Как сладко е да бъда пак до теб,
и ден след ден да гледам твоя лик,
събуди в мен копнежа на поет,
рисувам те в слова с безмълвен вик.

Очаквам те с надежда сутринта,
и мислите в главата си събирам,
но пак мълча и гледам те с тъга,
към теб отново пътя не намирам.


Тагове:   стихове,   tonkata73,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - И това е прекрасно!
20.09.2021 06:19
С удоволствие прочетох.
Благодаря!
цитирай
2. zemela - Най-трудно се намират тези пътища, ...
20.09.2021 13:46
Най-трудно се намират тези пътища,
които сме подминали небрежно,
защото после късно е за връщане
към някога изгубената нежност :)
цитирай
3. tonkata73 - :)
20.09.2021 18:07
За нежност има поводи безкрайни,
очи красиви щом разсейват мрака,
разпалват в мен копнежите потайни,
подтискани от клетвата на брака.

цитирай
4. tonkata73 - Благодаря, zemja :)
20.09.2021 18:08
Приятен ден и поздрави :)
цитирай
5. lexparsy - Поздравления не само за този стих, но и за поетичното ти творчество Тонка
25.09.2021 05:33
   Ще си позволя да споделя срама си, че се радвам как поне ти и Вал сте по "четени" от моята импровизирана скандална изразност..., докато прррррекрасни поети и поетеси са критикувани от техни мнимии "стихосбиркащи" конкуренти, или компеТендентни хейтъри, които не са написали и едно стихче но се отличават в различните си профили със скандалната си изразност. :-(((... А аз нарочно пиша в раздел Поезия за да ги дразня... :-))))))))
   Наложената ни реалност е такава... Важното е да и се смеем и игнорираме и надделеем и да не се примиряваме...
Приеми моите искрени почитания!
   Лекс
цитирай
6. tonkata73 - Благодаря, Лекс :)
25.09.2021 05:42
lexparsy написа:
Важното е да се смеем и игнорираме и надделеем и да не се примиряваме...

Напълно съм съгласен с това. Благодаря за посещението и изразеното мнение. Поздрави и приятен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tonkata73
Категория: Поезия
Прочетен: 193404
Постинги: 215
Коментари: 216
Гласове: 2139
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031