Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2021 09:35 - КАЖИ СИ, РАШКОВ, ПРИЗНАЙ СИ. БРЕ МНОГО РАБОТЛИВ СИ, АМА НЕ ЗА БЪЛГАРИЯ КАТО БОЙКО БОРИСОВ.
Автор: rosiela Категория: Политика   
Прочетен: 1149 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    От ПИК – Бойко Рашков призна: Резиденцията с басейн е моя, имаме имоти, защото сме работили с жена ми  4 часа ago

Източник ПИК

Имотният крал Бойко Рашков реши да сложи точка на мълчанието си за разследванията на ПИК, че къта недвижимости за милиони. В кабеларката „Евроком“ при Сашо Диков Рашков избра да „проговори“ и да разкрие своята „истина“. Соченият за министър на Божков Рашков отново бе в обичайното петъчно студио на удобния куриер на Божков, да се оправдае – този път за имотните си „придобивки“. Той с вископарен апломб обясни, че имотите му били закупени в резултат на честен труд и че двамата със съпругата му положили много усилия, за да се сдобият с тях. Той призна за резиденцията в село Антон, но надълго и нашироко обясни, че всичко било по закон и нямало никакви нарушения.

„Въоръжен“ с документи, той заяви: „Това са 19 позиции, не са 19 апартаменти. Това са 19 позиции, написани все едно от нотариус (и то беше така), за да е ясно какво влиза в съответното жилище. Но се съгласете, че гаражът, складът, мазето не са жилища“, заяви Рашков.

„Не знам този човек – Манивел Манев може ли да чете или не може да чете“, репликира той обвиненията на бившия депутат от ГЕРБ Маноил Манев, който настоя за изясняване произхода на 19-те имота.

Рашков изгледа с насмешка репортаж на Ива Николова и коментира след това: „Не знам кое е тъжното и кое е плашещото. Имотът, който аз съм закупил преди 10-15 години, е струвал 189 хил. лв. , а аз съм дал 44 хил. лв. Това е абсолютна лъжа! Второ – искам да кажа няколко думи: Бил съм съдействал като преподавател в ЮФ на една жена, която работи там, което е абсолютно невярно! На следващо място – че тя ми е дала 44 хил. лв., за да купя този имот. Ето го платежния документ, с който аз съм си платил сумата, плюс банковия документ – превод, за да мога да го платя“.

Рашков подчерта, че сделката е приключила само по банков път. В разследването на ПИК обаче никъде не се твърди, че й е бил преподавател, а че й е помогнал в следването. Освен това не се казва, че тя е платила имота, а че е теглила кредит за същата сума.

Държавният съдебен изпълнител по сделката Галина Иванова заяви по телефона: „По хода са минали общо 7 продажби и така цената е стигнала от 189 хиляди до 44 хиляди лева. При встъпването ми в длъжност през 2009 г. течеше четвъртата продажба. След нея бяха насрочени още и накрая се появи господин Рашков като единствен наддавач и затова бе обявен като купувач. Този имот е ипотекиран с кредит през 1999 г. В рамките до моето встъпване са минали три продажби, след моето встъпване – още четири. Господин Рашков никога не ми е бил преподавател, аз съм завършила в Благоевград, той не е преподавал в ЮФ на ЮЗУ. Встъпила съм в длъжност след конкурс. Имам проверки от Инспектората с много добри доклади, това са неща, които могат да се проверят“.

Бойко Рашков се възмути, че имало пазач на имота, след което Иванова обясни: „Бяха заварени да разбиват къщата бившите собственици – това беше към 2007 г. и бях принудена да сигнализирам прокуратурата и да изпратя патрул, да се запечата имотът, да бъде назначен пазач“.

Бойко Рашков заяви, че ползвал имота за почивка. „Когато имам време, а сега нямам такова, събота и неделя съм бил там. Като всеки български гражданин, съм работил по имота, поправял съм. Заробил съм се, както се казва. Тези 44 хиляди лева са от моята банкова сметка. Имам една-единствена банкова сметка от 30 години и в нея постъпват всичките ми трудови възнаграждения. Това е много лесно проверим факт“.

Относно резиденцията му той коментира: „Това е мое, разбира се, и на съпругата ми Мария Рашкова. Всичко съм декларирал. Какво виждате в този дом? Аз съм донесъл тука съответните документи. Ето го първия – от 2000 г. за покупко-продажбата на самото дворно място. Става дума за покупко-продажба преди 20 години, когато цените са били съвсем други. Ето ви сега едно разрешение за строеж, ето ви още – протокол за откриване на строителна площадка. И от там започва една мъка, един строеж, който завършва след 7-8 години. Какво странно има тук? Малко по-късно е получено разрешение за ползване на имота и ние сме се настанили да живеем там цялото семейство. Напуснали сме апартамента на „Житница“. Всяка година аз съм декларирал своето имущество, абсолютно всичко, което съм разходвал през годината“.

Той отново обясни, че като държавен служител спазвал законите и декларирал надлежно всички финансови приходи и разходи.

Съпругата му като нотариус също декларира своите имущество и доходи. „Тя е плащала данъци върху своите доходи и то ежегодно. Нека депутатите, които коментират, да попитат някого, който разбира от данъци. След като законът се промени и задължиха нотариусите да публикуват своето имущество, тя също е декларирала“.

„Ние не сме скрили никакво имущество“, подчерта Рашков.

Бойко Рашков показа и брачния договор и обстоятелствен обясни – че гаражите, складовете, мазетата, дворното място не са жилищна площ. После поотделно коментира: Като всяко младо семейство през 79 година ние искахме да си построим по-хубав апартамент. Включихме се в една жилищна кооперация през 80-та година и този жилищен апартамент бе приключен през 1989 г. През тези близо 20 години се роди нашата дъщеря. Когато беше малка, можехме да живеем в една боксониера или гондолиера, но като порасна и стана ученичка, искахме да има стая, където да се занимава“.

Рашков обясни, че през 1992 г. с разрешение на министъра разменя малкото си жилище за по-голямо на ул. „Житница“. След построяването на къщата там се премества цялото семейство.

„Нека Манивел Манев не повдига костите на моите родители. Този апартамент аз съм придобил по наследство – поради това, че майка ми почина преди 5-6 години. Апартаментът в „Люлин“ аз не съм закупил, аз съм получил по наследство. Минаваме нататък. Вече стана дума за къщата в Антон. Имаме един семеен имот в Несебър. Това е включено строителство в квартала там, казва се „Младост“ и застроената площ е около 60 кв.м. Аз имам от тях два етажа – първият и вторият – с по около 30 кв. м.

Относно прословутия брачен договор той заяви: „Така сме решили, така сме направили. Това са наши лични права. Ние сме упражнили тези права, които предвижда Семейният кодекс. Законът позволява съпрузи да живеят с разделно имущество. Това не може да стане по никакъв друг начин, освен със сключването на такъв брачен договор“.

„Това, което казах, е абсолютно достатъчно. Оттук нататък ще навлезем в територия, която е мое абсолютно лично пространство. В крайна сметка човек сам решава в какво ще вложи своите финансови приходи. И не мисля, че някой може да упрекне моята съпруга, че тя е влагала своите доходи в недвижимо имущество“, заяви Рашков. Той отказа да отговори на въпроса дали е разведен с жена си и защо повечето имоти остават за него, щом парите били нейни.

„Знаете ли защо съм тук – аз не съм длъжен да давам обяснения на такива като Манивел Манев. Мен никой не може да ме упрекне, че съм скрил имущество и т.н. Аз не се притеснявам, че съм скрил нещо. Защото не е неудобно да имаш. Неудобно е да скриеш нещо, придобил чрез кражба, чрез престъпление, кюлчета златни и т.н. И когато човек е спокоен, че е придобил нещо по законен път, няма място за притеснение. Аз съм тук заради това – че тази информация е вече публична и тя е поднесена по абсолютно злонамерен начин. Както виждате – съдията на 100% доказа, че има пълни фалшификации в тази публикация. Но за да съм честен пред вас и вашите зрители и пред моите колеги от Министерски съвет, дойдох тук, за да изчерпим темата“.

ПИК

Още по темата: От ПИК: Имението на имотния крал Бойко Рашков с английски двор, фитнес със сауна и басейн в уникално (ВИДЕО ОТ ДРОН)




Гласувай:
7



1. planinitenabulgaria - Има и други лица, продобили още по-значими имоти -
27.06.2021 09:57
Гергов в Пловдив, Нинова - в София. Трима от гралителите на България, сега кандидати са да се показват като пример за морал пред електората на БСП. Подобно на Божков, Арабаджев, Банев и др. Скоро ще имам постинг на тази тема.
цитирай
2. rosiela - Коста,пусни. Ще чакам да прочета.
27.06.2021 09:59
planinitenabulgaria написа:
Гергов в Пловдив, Нинова - в София. Трима от гралителите на България, сега кандидати са да се показват като пример за морал пред електората на БСП. Подобно на Божков, Арабаджев, Банев и др. Скоро ще имам постинг на тази тема.

цитирай
3. dobrodan - Недейте така сега, оставете ги на мира клетите бедняци,
27.06.2021 12:11
ама не може сега хем да си таварищ, хем нищо да нямаш?
Нали човек някъде трябва да се прибере, капнал от чегъртане в името на милото отечество.
Ами тия летни жеги нали е полезно за здравето да идеш и малко на море..........само в една стая как се нощува?!
Планината осигурява чист въздух и спокойствие, тишина и зелено пред очите след чегъртането.
Да не обсъждаме изконните права на собственост......върху всичко......стремежът към лично благоденствие (винаги за сметка на останалите, във всички времена, обществени строеве и културни постижения мислещите за народното добруване най-често под народ имат предвид себе си), особено когато стартът е от нулата........
Ръкопляскайте, колеги и колежки. Кой каза, че у нас не може да се забогатее по честен път?! Я? Кой, кой?!
цитирай
4. rosiela - Имаш право!
27.06.2021 12:56
Таман, таман!
цитирай
5. missana - Този Рашков няма какво да каже.
27.06.2021 20:23
Пред фактите и боговете мълчат.
Нека хората видят истинския му лик!

Браво, Роси!
цитирай
6. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
27.06.2021 20:43
missana написа:
Пред фактите и боговете мълчат.
Нека хората видят истинския му лик!

Браво, Роси!



Тоя щял жандармерията да впряга да пази изборите. По вестниците го пише. Не е за приказване. Може и гръм да удари.
цитирай
7. rosiela - Простото такси, ако обича, да не ми пише глупости.
28.06.2021 15:04
Имотите на Рашков са декларирани, ама парите са неизвестни.
Къщата на Борисов е една и се знае отпреди избирането му за премиер.
Пред закона можеш да отговаряш ти, ако си изключил брояча на таксито и си прибираш пари на джоб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6648592
Постинги: 5061
Коментари: 24004
Гласове: 9802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930