Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2021 21:30 - СЪНИЩАТА НА ЧАРШАФЕНАТА ПОЕТЕСА МАРГИТО ПЕТКОВА!
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 1210 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ПРИЗОРИ ВЛИЗАМ В ТВОЯТА СТАЯ влизам в стаята призори и те виждам как мачкаш чаршафите с друга виждам изрусената й коса (не че моята не я боядисвам) виждам бедрото й с целулит (е и аз съм с портокалова кожа) вероятно е млада вероятно обаче е грозна защото ти не гледаш в лицето й то не се вижда гледаш право в очите ми което е пълна перверзия не че си благоприличен (о точно ти пък!) затова се усмихвам готова съм да се извиня заради ситуацията никога не ми е пукало дали или да мачкаш чаршафи с някоя но точно тези които си купихме вчера нарочно лилави все едно сме пили мастика и спим в легло от теменужки (така обичаме тази реплика от пиеса на Лорка и двамата) точно тези извинявай ама не е прилично не ревнувам теб ревнувам чаршафите си и ги дърпам с две ръце да изтръскам от тях тази някаква никаквица ама-ха да си носят чаршафи толкова ли е сложно безразлично ми е какво правиш с перхидролни безличници разигравяй си коня и топките както си искаш все тая ми е престани да ме гледаш не ми хващай ръцете не ми се усмихвай скъпа казваш през смях така риташ насън че издърпваш чаршафа под мен и го правиш на топка под себе си © Margarita Petkova #БелитеМиНощи



Гласувай:
6



1. rosiela - - СЪНИЩАТА НА ЧАРШАФЕНАТА ПОЕТЕСА МАРГИТО ПЕТКОВА!
17.07.2021 21:30
ПРИЗОРИ ВЛИЗАМ В ТВОЯТА СТАЯ
влизам в стаята призори и те виждам как мачкаш чаршафите с друга
виждам изрусената й коса (не че моята не я боядисвам)
виждам бедрото й с целулит (е и аз съм с портокалова кожа)
вероятно е млада вероятно обаче е грозна
защото ти не гледаш в лицето й то не се вижда
гледаш право в очите ми
което е пълна перверзия не че си благоприличен (о точно ти пък!)
затова се усмихвам готова съм да се извиня заради ситуацията
никога не ми е пукало дали или да мачкаш чаршафи с някоя
но точно тези които си купихме вчера нарочно лилави
все едно сме пили мастика и спим в легло от теменужки
(така обичаме тази реплика от пиеса на Лорка и двамата)
точно тези извинявай ама не е прилично
не ревнувам теб ревнувам чаршафите си
и ги дърпам с две ръце да изтръскам от тях тази някаква никаквица
ама-ха да си носят чаршафи толкова ли е сложно
безразлично ми е какво правиш с перхидролни безличници
разигравяй си коня и топките както си искаш все тая ми е
престани да ме гледаш не ми хващай ръцете не ми се усмихвай
скъпа казваш през смях така риташ насън
че издърпваш чаршафа под мен и го правиш на топка под себе си
© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи
цитирай
2. barin - Тази поетеса не я зная, Роси. Много ...
17.07.2021 22:20
Тази поетеса не я зная, Роси. Много от блога съм ги чувал, дори съм присъствал на представяне накнигите им, както и на още няколко варненци.
Поздрави!
цитирай
3. missana - Напомни ми за оня виц, дето на един му правили психотест, а той все за секс плещел.
17.07.2021 22:22
Накрая възкликнал: Докторе, ти да не би да си сексманиак?

Та и тук така...с пациентката...! Само дето поезията горкана хич я няма!
цитирай
4. rosiela - БАРИН,
18.07.2021 07:08
вярвам ти. Къде от Варна ще знаеш коя с кого препила и с кого преспала по времето на соца, приятелю. Но те тука си е известна.
цитирай
5. rosiela - Имаш право!
18.07.2021 07:08
missana написа:
Накрая възкликнал: Докторе, ти да не би да си сексманиак?

Та и тук така...с пациентката...! Само дето поезията горкана хич я няма!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6655188
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9804
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930