Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2021 21:05 - ОЩЕ ЕДИН ШЕДЬОВЪР НА БЕЗДАРИЕТО, НЕДВУСМИСЛЕН!
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 411 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 29.08.2021 21:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ОТГОВОРЪТ НЕ Е 42

не че не ме интерусават световните проблеми интересуват ме разбира се тук и сега ми се е случило да живея преживявам всичко интересува ме не съм на самотен остров въпреки че тази земя под краката на всички ни какво е сред космоса самотен остров си е отвсякъде натъпкан с човечета и проблемите им вътре в тях и помежду им а там са и моите само че вечер заспивам в прегръдката на единствения който пази съня ми от всичко това наоколо пълни го с орхидеи и пеперуди с колибри и облаци в люлката на ръцете му съм като в люлката на живота – земята знам че според циолковски не може да се живее в люлка вечно но само още мъничко още една нощ още хиляда и една нощи и още хиляда дни докато заспя в последната тази без съмване дотогава не искайте да съм будната съвест непрекъснато извинявайте времето ми е малко и много скъпо докато съм прегърнала живота за двама оставям смъртта да си разиграва коня покрай мен покрай нас покрай вас също покрай целия свят който защитавам с единственото което мога с любовта която според джон ленън е отговорът и вие го знаете

© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи
image


image       



Гласувай:
4



1. rosiela - ОЩЕ ЕДИН ШЕДЬОВЪР НА БЕЗДАРИЕТО, НЕДВУСМИСЛЕН!
29.08.2021 21:06
ОТГОВОРЪТ НЕ Е 42
не че не ме интерусават световните проблеми
интересуват ме разбира се тук и сега ми се е случило да живея
преживявам всичко интересува ме не съм на самотен остров
въпреки че тази земя под краката на всички ни какво е сред космоса
самотен остров си е отвсякъде натъпкан с човечета и проблемите им
вътре в тях и помежду им а там са и моите
само че
вечер заспивам в прегръдката на единствения
който пази съня ми от всичко това наоколо
пълни го с орхидеи и пеперуди с колибри и облаци
в люлката на ръцете му съм като в люлката на живота – земята
знам че според циолковски не може да се живее в люлка вечно
но
само още мъничко още една нощ още хиляда и една нощи
и още хиляда дни докато заспя в последната тази без съмване
дотогава не искайте да съм будната съвест непрекъснато
извинявайте времето ми е малко и много скъпо
докато съм прегърнала живота за двама оставям смъртта да си разиграва коня
покрай мен покрай нас покрай вас също
покрай целия свят който защитавам с единственото което мога
с любовта която според джон ленън е отговорът
и вие го знаете
© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи
❤
цитирай
2. missana - Бездарно копиране на преводна поезия ала Сен-Джон Перс и сие.
29.08.2021 22:52
Но хората четат и трева не пасат!
цитирай
3. rosiela - Младене,точно. Краде и калъпи.
29.08.2021 23:08
missana написа:
Но хората четат и трева не пасат!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6662748
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930