Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2021 09:23 - ПО МАРГИНО СТИХОТВОРЕНИЕ ПО- ДОЛУ.
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 463 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 05.09.2021 18:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 А бе ти, яко ли кръкна като излезе от кръчмата,
та натискаш звънеца до безумие?
Какво искаш от мене по тъмното?
Сега скандал ли да спретваме бурен?

Хайде влизай, ще чукат комшиите
по тръбите на парното в спалнята.
Ей кревата, легни, драматичния,
утре сутрин ще се изясняваме.



Гласувай:
5



1. rosiela - В "ГЕНИАЛНОСТТА" НА КРЪЧМАРСКИТЕ СТИХОВЕ!
05.09.2021 09:24
(Б)ЯСНО

абе ти какво искаш от мене –
крещя му в 1:10 както се е подпрял на звънеца
(нищо че има ключ играе го драматично)
и се оказва че аз всъщност съм можела да крещя
(винаги говоря тихо когато съм бясна)
сега ми иде да го убия а сигурно всъщност не ми се иска
иначе щях да просъсквам отчетливо тихо и бавно
(този ме кара да изневерявам на себе си
и не знам на кого от двама ни се ядосвам повече)
казах ти да ми се махаш от главата от къщата и от живота ми
кое не разбра та да ти го почетвъртя
(за четвърти път се разделяме уж завинаги
и за пети единият от нас се връща
обикновено той – нахален нахалник е)
всъщност лъжа – той идва а аз тръгвам с него без да се дърпам особено
само така колкото да се правя на много съм важна
(а пък всъщност си знам че той ми е важен без да се прави)
все пак женското в мене е котка която по гръб не пада
затова продължавам снижавайки леко октавата –
какво искаш от мен какво искаш от мен какво искаш…
нищо – тихо и ясно отронва – искам от себе си
да не се разделяме никога и го спазвам не виждаш ли
всъщност – господи колко си хубава като викаш така…
… а съседите пак ще почукват дискретно
по тръбите на парното
в спалнята


© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи
цитирай
2. missana - Твоето стихотворение е много по-хубаво от Маргаритеното, Роси.
05.09.2021 20:19
Лаконично е, а нейното се е забатачило в излишно многословие!
цитирай
3. rosiela - Младене, много ме разсмя. Е тя това иска да каже, ама го мота излишно. Аз пояснявам що се случва.
05.09.2021 21:08
missana написа:
Лаконично е, а нейното се е забатачило в излишно многословие!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6608673
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031