Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2020 21:26 - ПО ПЪТЯ НА ВРЕМЕТО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 891 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Старият стенен часовник задъха и спря.
- Толкова,- каза ми вчера часовникаря.-
- Пускай го новия. Този е стара тъга,
колко години изкара - достойно изкара.

Щом няма безумия, времето нека върви.
Всичко се сменя, ние сме само останките
от спомени - нещо ни радва, и нещо кърви,
имаме радости, нишки от болки и рани.

Само животът да бъде нормално суров.
И да се борим за роля в житейската сцена.
- Сменяй, приятелю, вече часовникът с нов,
душата е важно докрай да не ни се променя.

5 юли 2020г., София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - В стенния часовник има нещо мистично. От младини усещах това.
05.07.2020 23:42
Много интересен стих, Роси! Някои неща просто не могат да бъдат заменяни с нови, защото са символи на вечността. Стенният часовник е точно такъв символ. Сякаш е отделна вселена.

Желая ти много успешна и вдъхновена нова седмица!
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене. Просто замлъкна и не може да се оправи. А имах нов от една спечелена награда за стихове, та погледнах по- философски на нещата.
05.07.2020 23:56
missana написа:
Много интересен стих, Роси! Някои неща просто не могат да бъдат заменяни с нови, защото са символи на вечността. Стенният часовник е точно такъв символ. Сякаш е отделна вселена.

Желая ти много успешна и вдъхновена нова седмица!

цитирай
3. apostapostoloff - Ето ти и едно мое стихо от стихосбирката ми "Станка":
06.07.2020 09:09
ВЯТЪР И МЪГЛА

Както тихата вода на бряг се моли,
на вятър милостта, дърво благодари,
Слънце дъжд в небето, с дъга благослови,
така с Твореца им душата ми говори.

Както блудна съвест егото терзае,
порочни мисли интелекта екзалтират,
сетивен хаос Духа илюминира,
така душата ми възвишеност не знае.

Не съм твоя мрак, нито пък светлината,
в твой хаос тъй инертен преди да си се взреш!
С имена на твоя грях недей да ме зовеш!
Само подражаваш хармонията свята.

Порокът си е мой, и с чест го преживявам,
чрез Дух съзнат и с други, достойно помирил.
С творческо подобие, душевно преоткрил,
тъй Мирозданието Богум подражавам!

Грях Божи е да си, и друг да правиш тъжен!
Не се сравнявай с мен"! Не смей и да ме съдиш!
Сравни Света..., красив и зъл!, На кой се сърдиш?
Повече усмихнат, по-малко си му длъжен!

цитирай
4. missana - Жалко, че Ван Гог е пропуснал да нарисува картина озаглавена -
06.07.2020 13:54
Стенният часовник. Сигурно щеше да бъде шедьовър.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6572740
Постинги: 5025
Коментари: 23903
Гласове: 9752
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031