Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2021 09:21 - МОГА И НЕ МОГА
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1780 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 24.03.2021 09:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В мойта листа житейска надолу стои хитростта,
като мяра за дребните страсти и дребните хора,
отначало не можех, но после у мен надделя
един усет - какво хитростта във подтекст ми говори.
С интуиция силна разчитам едно по едно-
всички нейни детайли, дори да вони ми на тиня.
И се чудя сама на това бездуховно ниво,
но успях да го зърна, та навреме да го отмина.
На чекрък не ме бива: такива неща да преда-
плетеници от хитрости, дето докрай ги разнищих.
И останах читателка само на низостта,
без да бъда съавтор в делата на хората нищи.
Да, разбирам, и в книгите същото пише - нива
между хората има и трябва уроци да учат.
Колко леко вървя по космични пътеки сама,
а надолу от тях: какво хубаво да ми се случи?
Просто няма какво. Затова се завръщам натам,
накъдето притегля ме пак красотата от думи.
Номерата на малките хора отдавна ги знам,
но в различни посоки вървим по житейските друми.

23 март 2021г., София
Росица КОПУКОВА 



Гласувай:
7



1. rosiela - МОГА И НЕ МОГА
24.03.2021 09:22

В мойта листа житейска надолу стои хитростта,
като мяра за дребните страсти и дребните хора,
отначало не можех, но после у мен надделя
един усет - какво хитростта във подтекст ми говори.
С интуиция силна разчитам едно по едно-
всички нейни детайли, дори да вони ми на тиня.
И се чудя сама на това бездуховно ниво,
но успях да го зърна, та навреме да го отмина.
На чекрък не ме бива: такива неща да преда-
плетеници от хитрости, дето докрай ги разнищих.
И останах читателка само на низостта,
без да бъда съавтор в делата на хората нищи.
Да, разбирам, и в книгите същото пише - нива
между хората има и трябва уроци да учат.
Колко леко вървя по космични пътеки сама,
а надолу от тях: какво хубаво да ми се случи?
Просто няма какво. Затова се завръщам натам,
накъдето притегля ме пак красотата от думи.
Номерата на малките хора отдавна ги знам,
но в различни посоки вървим по житейските друми.

23 март 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Номерата на малките хора са банални
24.03.2021 09:48
и се повтарят толкова често, че са с ранг на ситуационна система. Ако не сме пряко въвлечени /от независещи от нас обстоятелства/ в общуване с тях, то следва всячески да ги избягваме. Много точно си го казала, Роси:

"Да, разбирам, и в книгите същото пише - нива
между хората има и трябва уроци да учат.
Колко леко вървя по космични пътеки сама,
а надолу от тях: какво хубаво да ми се случи?
...
Затова се завръщам натам,
накъдето притегля ме пак красотата от думи."

Поздравявам те!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
24.03.2021 10:17
за хубавия коментар.
цитирай
4. apostapostoloff - Днес ми бе изтрит следният постинг:
24.03.2021 10:34
ПОРТРЕТ НА СТАРАТА ДАМА

БЛАГОПОЖЕЛАНИЯ

Въпросната дама не е никаква дама. Тя е бивша учителка, която позори цялото съсловие. Нарича се Анита Христова Трифонова. Тъй като не споделям нейните схващанията и не мисля като нея, тя от години ме обижда, клевети и злепоставя. Освен това ме засипва с такива лични съобщения:
„ЕЙ ЖИВОТНО ЦИГАНИН МИРИЗЛИВ
ДА ПУКНЕШ ДАНО И С ТВОИТЕ ГЕРБЕРИ В ЗАТВОРЕ ;А И В ПЪКЪЛА
ПРОСТАК МЪРШАВ ПЛЕШИВ ЦИГАНИН
О ЧАКАЙ ИМА ДА ТЕГЛИШ ОЩЕ“
Изпратено: 17:00 От: jupel
Изтрий | Отговор

Най- накрая ще дам под съд и баба Ана, и блогбегето !
цитирай
5. rosiela - Апостоле,
24.03.2021 14:56
никак не съм изненадана, просташки обиди е писала и за мен, но аз съм се заела неотстъпно с нея и нямам никакво намерение да се откажа.
цитирай
6. rosiela - Тя е доста опозорена тук,
24.03.2021 14:57
но очевидно не иска да спре. Казвам й: " Добре!".
И действаме.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6769650
Постинги: 5075
Коментари: 24046
Гласове: 9816
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930