Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2021 17:09 - СТИХОТВОРНИ ДАРОВЕ ОТ НЕБЕТО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1049 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 26.03.2021 17:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПРОЛЕТЕН ДЪЖД

Дъждът вали над мои спомени
и ми ги подмладява,
валяха капките отронени
навремето, тогава....
Събирам ги в две шепи радост,
за всеки има място,
дъждът си имаше участие,
сега ми е прекрасно.
Не мога времето да върна,
но мога да го имам.
И днес, където капка зърна,
събужда мое минало.

26 март 2021г., София
Росица КОПУКОВА



ИНТИМНО

Не може да не се познаем,
във два живота сме били
един до друг. И да не знаем
това и в този продължи.
Привличането е огромно
над обичайните неща,
летят искрите главоломно
от вечерта до сутринта.
Не е съвсем задача лека,
но аз го мога досега-
в наивен мъж ловя човека
и го изтупвам от прахта.
То вият дами-мимолетки,
то ръсят шантави лъжи,
обаче аз като атлетка
прескачам в техните очи.
И с помощта на дядо Боже
им падат черните Аса,
не всяка да се бори може
и аз печеля в любовта.
Накрая всичко е наяве-
кой колко е израснал тук,
не се ли вразуми во главе,
аз пиша стихове за друг.
26 март 2021г., София

Росица КОПУКОВА



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - СТИХОТВОРНИ ДАРОВЕ ОТ НЕБЕТО
26.03.2021 17:10
ПРОЛЕТЕН ДЪЖД

Дъждът вали над мои спомени
и ми ги подмладява,
валяха капките отронени
навремето, тогава....
Събирам ги в две шепи радост,
за всеки има място,
дъждът си имаше участие,
сега ми е прекрасно.
Не мога времето да върна,
но мога да го имам.
И днес, където капка зърна,
събужда мое минало.

26 март 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. rosiela - СТИХОТВОРНИ ДАРОВЕ ОТ НЕБЕТО
26.03.2021 17:13
ИНТИМНО

Не може да не се познаем,
във два живота сме били
един до друг. И да не знаем
това и в този продължи.
Привличането е огромно
над обичайните неща,
летят искрите главоломно
от вечерта до сутринта.
Не е съвсем задача лека,
но аз го мога досега-
в наивен мъж ловя човека
и го изтупвам от прахта.
То вият дами-мимолетки,
то ръсят шантави лъжи,
обаче аз като атлетка
прескачам в техните очи.
И с помощта на дядо Боже
им падат черните Аса,
не всяка да се бори може
и аз печеля в любовта.
Накрая всичко е наяве-
кой колко е израснал тук,
не се ли вразуми во главе,
аз пиша стихове за друг.
26 март 2021г., София

Росица КОПУКОВА
цитирай
3. missana - Много силен характер си, Роси!
26.03.2021 21:39
Това просто е закодирано в "Интимно" Затова и стихът е силно въздействащ.
От друга страна в "Пролетен дъжд" си въплътила цялата нежност на душата си, както само ти умееш това. Възхитено те поздравявам!
цитирай
4. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене. Наистина съм такава - силна и нежна.
27.03.2021 07:48
missana написа:
Това просто е закодирано в "Интимно" Затова и стихът е силно въздействащ.
От друга страна в "Пролетен дъжд" си въплътила цялата нежност на душата си, както само ти умееш това. Възхитено те поздравявам!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6689964
Постинги: 5070
Коментари: 24030
Гласове: 9811
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930