Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2021 11:54 - ЛИТЕРАТУРНИ НОВИНИ ОТ ЗАПАДА
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 330 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 02.12.2021 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Винаги са ми били много смешни авторки - прочути по света, след като са си платили я за издателство, я за организация. Големичка годишна такса.
Или поемат ангажимент да продават книгите си сами, ако знаят език, като им поемат скромни разходи за път, преспиване и храна, а им дават три броя от издадените книги, както доста издателства сторват и у нас.
Никой не поема ангажимент да те разпространява, както техните автори.
Казах го на една писателка, тя не повярва и днес получи два пакета върнати книги, дори неотваряни, защото не си е платила таксата.
Поне американското издателство Lulu.com е доста по- коректно, разпространявайки книгите на всеки език в сайтове, от които сам можеш да си пазаруваш.
Но-о-о-о-о-о, както се казва по нашенски: " На гол тумбак, чифте пищови" за фасон.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Много полезна информация даваш, Роси.
02.12.2021 21:09
Западняците не са цвете. От много години съм член на Американското математическо общество (AMS). Като такъв ми се полага да получавам ежемесечно списанието на AMS NOTICES. До преди 2 години получавах това списание най-редовно. Но изведнъж се случи нещо много странно - AMS вдигна членската си такса, а списанието спря да се получава. Помислих си, че става нещо с пощите, но мой близък приятел и колега, който също е член на AMS, сподели с мен, че и той вече не получава списанието. Такива са те - стиснатите западняци. Затова да не ги величаем по български.
цитирай
2. rosiela - Имаш право! Такси ще им плащаме, как не?!
02.12.2021 21:30
missana написа:
Западняците не са цвете. От много години съм член на Американското математическо общество (AMS). Като такъв ми се полага да получавам ежемесечно списанието на AMS NOTICES. До преди 2 години получавах това списание най-редовно. Но изведнъж се случи нещо много странно - AMS вдигна членската си такса, а списанието спря да се получава. Помислих си, че става нещо с пощите, но мой близък приятел и колега, който също е член на AMS, сподели с мен, че и той вече не получава списанието. Такива са те - стиснатите западняци. Затова да не ги величаем по български.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6696608
Постинги: 5073
Коментари: 24033
Гласове: 9812
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930