Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2021 09:39 - БАЛАНС
Автор: rosiela Категория: Поезия   
Прочетен: 1654 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 29.08.2021 09:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добре е да се знае отдалече,
Вселената ни празно не търпи,
каквото сторил си, пристига вече
реваншът, той е в Божите очи.

Каквото си издумал ти се връща,
каквото си прикрил, ще бъде факт,
Всемирът носи свойството присъщо-
да разгадава всеки тарикат.

Да не говорим даже за злодея,
възмездието дето го грози.
Пред плиткоумието аз немея,
от лоши хора, Боже, ме пази.

Със Белите души ме ти сдружавай,
Вселената с добро да украсим,
да бъдем повече, да бъдем здрави
и в светлината твоя да блестим.

28 август 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - БАЛАНС
29.08.2021 09:39

Добре е да се знае отдалече,
Вселената ни празно не търпи,
каквото сторил си, пристига вече
реваншът, той е в Божите очи.
Каквото си издумал ти се връща,
каквото си прикрил, ще бъде факт,
Всемирът носи свойството присъщо-
да разгадава всеки тарикат.
Да не говорим даже за злодея,
възмездието дето го грози.
Пред плиткоумието аз немея,
от лоши хора, Боже, ме пази.
Със Белите души ме ти сдружавай,
Вселената с добро да украсим,
да бъдем повече, да бъдем здрави
и в светлината твоя да блестим.

28 август 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Винаги ми е липсвал този твой оптимизъм, Роси, подплатен с мъдрост и вещина в поезията.
29.08.2021 19:34
Той ме зарежда с много позитивна енергия, защото е изтъкан от истина и прозрение!

"Каквото си издумал ти се връща,
каквото си прикрил, ще бъде факт,
Всемирът носи свойството присъщо-
да разгадава всеки тарикат.
...
Със Белите души ме ти сдружавай,
Вселената с добро да украсим,
да бъдем повече, да бъдем здрави
и в светлината твоя да блестим."

Нека някой пробва да опровергае изводите в това великолепно стихотворение. Ще удари на камък!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
29.08.2021 20:28
missana написа:
Той ме зарежда с много позитивна енергия, защото е изтъкан от истина и прозрение!

"Каквото си издумал ти се връща,
каквото си прикрил, ще бъде факт,
Всемирът носи свойството присъщо-
да разгадава всеки тарикат.
...
Със Белите души ме ти сдружавай,
Вселената с добро да украсим,
да бъдем повече, да бъдем здрави
и в светлината твоя да блестим."

Нека някой пробва да опровергае изводите в това великолепно стихотворение. Ще удари на камък!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6693425
Постинги: 5071
Коментари: 24032
Гласове: 9812
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930