Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2021 12:12 - НАЧАЛОТО
Автор: rosiela Категория: Тя и той   
Прочетен: 426 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 10.02.2021 12:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Началото са твоите очи,
щом те по мене дълго се задържат,
следят ме - неугасващи лъчи
и искат с моите да се обвържат.
Ще има смисъл да те доближа,
защото погледът ти казва всичко-
например, че готов си за жена,
с която да лудееш от обичане.
Очите имат блясък, имат цвят,
предхождащ всички думи неизречени.
Задръж така. Бъди с любов богат.
И аз завинаги ще съм спечелена.
Останалото си е между нас
и няма нужда никой да го знае.
Над мене трудно някой има власт,
освен с очите. В тях ще го позная!

10 февруари 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
6



1. rosiela - НАЧАЛОТО
10.02.2021 12:12

Началото са твоите очи,
щом те по мене дълго се задържат,
следят ме - неугасващи лъчи
и искат с моите да се обвържат.
Ще има смисъл да те доближа,
защото погледът ти казва всичко-
например, че готов си за жена,
с която да лудееш от обичане.
Очите имат блясък, имат цвят,
предхождащ всички думи неизречени.
Задръж така. Бъди с любов богат.
И аз завинаги ще съм спечелена.
Останалото си е между нас
и няма нужда никой да го знае.
Над мене трудно някой има власт,
освен с очите. В тях ще го позная!

10 февруари 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Току-що се прибирам от един изнурителен ден, Роси
10.02.2021 20:50
и влизайки в профила ти чета това твое интимно стихотворение. Винаги съм имал усещането, че в любовната лирика вече е казано всичко, но ти ме изненада с този прекрасен стих. Финалът ти е толкова неочакван, че и за миг не го допусках. А всъщност той е откритие в интимната лирика. Да, очите са най-важното нещо в любовта, защото не са изцяло материални. В тях дух има материя живеят в пълен синтез. Още Иисус казва: "Светило на тялото е окото. Затова ако окото ти е тъмно и лукаво, то и тялото е тъмно и лукаво." Пиер Тиер дьо Шарден също е размишлявал над нематериалността на окото. Размишлявал съм и аз. Поздравявам те за "Началото", а всъщност алфата и омегата на любовта!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
10.02.2021 21:20
missana написа:
и влизайки в профила ти чета това твое интимно стихотворение. Винаги съм имал усещането, че в любовната лирика вече е казано всичко, но ти ме изненада с този прекрасен стих. Финалът ти е толкова неочакван, че и за миг не го допусках. А всъщност той е откритие в интимната лирика. Да, очите са най-важното нещо в любовта, защото не са изцяло материални. В тях дух има материя живеят в пълен синтез. Още Иисус казва: "Светило на тялото е окото. Затова ако окото ти е тъмно и лукаво, то и тялото е тъмно и лукаво." Пиер Тиер дьо Шарден също е размишлявал над нематериалността на окото. Размишлявал съм и аз. Поздравявам те за "Началото", а всъщност алфата и омегата на любовта!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6691695
Постинги: 5070
Коментари: 24030
Гласове: 9812
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930