Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2021 22:02 - МЕЧТАНИЯ И РЕАЛНОСТИ
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 478 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 01.10.2021 22:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЧУКНЕТЕ ВЪРХУ СНИМКАТА - ИЗЛИЗАТ ДВЕТЕ БАБИ - МАРГИТО ПЕТКОВА И ЗДРАВКА ЕВТИМОВА ОТ СЕЛО ЦЪРКВА, ПЕРНИШКО


image








ТАВОЛАРА

ИЛИ МЕЧТАТА НА БАБА МАРГИ ПЕТКОВА



призори той е толкова уморен и съвсем малко повече пийнал
пуска коженото си яке на пода и коленичи пред мен
до леглото казва искам във Таволара и припява Volare volare с глава на скута ми
спи му шепна утре нямаш спектакъл ще правим каквото си искаме
нали заключи колата нали не си гладен нали си тука
той придърпва ръката ми върху очите си и ми шепне щом ще правим каквото си искаме искам с теб в Таволара
искам с теб в Таволара завинаги и заспива притиснал ме силно към себе си
а на мен ми е хубаво а на мен ми е сигурно а на мен ми е то
– това цял живот ми е трябвало: да припяват в съня ми вълните с гласа на Домѐнико да летят диплите на измислената ми кралска рокля
да прегръщам своя неизмислен крал до сърцето си…
Таволара – точно там ни е мястото

© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи *б.м. - вж гугъл image https://www.youtube.com/watch?v=t4IjJav7xbg…
image    
   



Гласувай:
3



1. missana - Ех, Роси!
02.10.2021 00:26
Кой както я разбира поезията. За едни тя е камерно словоизлияние и словоблудство, а за други летене в най-високите небета и пророческа дарба, наметната с естетиката на словото!
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
02.10.2021 07:01
missana написа:
Кой както я разбира поезията. За едни тя е камерно словоизлияние и словоблудство, а за други летене в най-високите небета и пророческа дарба, наметната с естетиката на словото!



Извън сферата на искрените ти комплименти: тя вижда и други поети, чете, не я ли е срам с тези посредствени стихчета без препинателни знаци / да не се затруднява / да продължава да пише глупости и да се има за нещо? Чудя й се на акъла на тази бабичка нескопосна, а и на другата до нея.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6741838
Постинги: 5074
Коментари: 24043
Гласове: 9815
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930