Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2020 16:16 - ПРЕДНОВОГОДИШНО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 363 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 13.12.2020 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да кажа, че през идната година,
карантина ли не карантина,
аз тука си оставам до амина,
защото тук е моята Родина.
И нека творчеството ми лети навън,
но не изпадам в илюзорен сън,
че някъде ще бъда аз приета
като българка и ще засветя
с други хора в другите държави,
на мене все България се нрави
и казвам само: " Нека да сме здрави",
и бъдещето да ни се оправи.
За тука Господ ме определи
и за земята ни се люто би
в рода ми и поборник ,и комита
къде оставам-няма да се пита.
От моите предци е завещана,
тя ми е радост, тя ми е и рана,
обичам си България защото
от нея ми започва потеклото.
Щастлива да е Новата година,
каквото лошо мина и замина,
да се не връща никога при нас
и злото повече да няма власт.
13 декември 2020г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - ПРЕДНОВОГОДИШНО
13.12.2020 16:17

Да кажа, че през идната година,
карантина ли не карантина,
аз тука си оставам до амина,
защото тук е моята Родина.
И нека творчеството ми лети навън,
но не изпадам в илюзорен сън,
че някъде ще бъда аз приета
като българка и ще засветя
с други хора в другите държави,
на мене все България се нрави
и казвам само: " Нека да сме здрави",
и бъдещето да ни се оправи.
За тука Господ ме определи
и за земята ни се люто би
в рода ми и поборник ,и комита
къде оставам-няма да се пита.
От моите предци е завещана,
тя ми е радост, тя ми е и рана,
обичам си България защото
от нея ми започва потеклото.
Щастлива да е Новата година,
каквото лошо мина и замина,
да се не връща никога при нас
и злото повече да няма власт.
13 декември 2020г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Истински родолюбец си ти, Роси!
13.12.2020 17:32
Написа толкова много стихотворения посветени на родината. Докато други с лека ръка я напускат и я предават за битови удобства на Запад, ти си й дарила душата си. Но такива са поетите - неподвластни на материалното.

"Да кажа, че през идната година,
карантина ли не карантина,
аз тука си оставам до амина,
защото тук е моята Родина.
...
От моите предци е завещана,
тя ми е радост, тя ми е и рана,
обичам си България защото
от нея ми започва потеклото."

Малцина са, поетите, които могат да пишат за родината си така правдиво и истинно. Поздравявам те за майсторството и за вложеното чувство към свещената майка България!
цитирай
3. rosiela - Младене,
13.12.2020 19:39
патриотка съм си над сто процента. Много ти благодаря, че го забеляза и коментира,приятелю.
цитирай
4. missana - На пръсти се броят вече онези, които милеят за род и родина.
13.12.2020 20:44
А поети родолюбци почти няма.
цитирай
5. rosiela - БЛАГОДАРНОСТИ!
13.12.2020 21:14
missana написа:
А поети родолюбци почти няма.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6692085
Постинги: 5071
Коментари: 24032
Гласове: 9812
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930