Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2021 13:09 - СЪМ И НЕ СЪМ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 633 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 05.10.2021 13:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм жена за любовта на всеки,
тя е една, желание и избор,
чух много думи, казани напреко,
от мъжкия нелеп отровен извор.

Това, че глупостите не приемам,
не значи, че съм лоша и виновна,
не давам свое, чуждото не вземам,
не съм за всякакви мераци пробна.

В живота си е доста по- различно,
намирам себе си за осъзната,
не искам да обидя, нищо лично,
но аз не съм за всекиго жената.

Умея да отказвам и го правя,
и пътя си да продължа умея,
и с чиста съвест аз ще го оставя,
когато с разума го проумея!

Аз цял живот не страдам от недостиг
на мъжките заявки за ответност.
Не чакам някой да извърши подвиг,
но искам да е Моят и за Вечност.

Тогава вече съм неустоима
и над привличането слагам още.
Любов да е, но истинска и зрима,
за дни ще я опазя и за нощи.

И с конкуренцията се оправям,
от шантонерките не правя драма.
Да ме прощават, че ги отстранявам,
а и доказвам тяхната измама.

Ценя мъжа с характер и го искам.
Останалото - кауза пердута.
Останалото - някъде се плиска.
За мене любовта е свята дума!

4 октомври 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - СЪМ И НЕ СЪМ
05.10.2021 13:10

Не съм жена за любовта на всеки,
тя е една, желание и избор,
чух много думи, казани напреко,
от мъжкия нелеп отровен извор.
Това, че глупостите не приемам,
не значи, че съм лоша и виновна,
не давам свое, чуждото не вземам,
не съм за всякакви мераци пробна.
В живота си е доста по- различно,
намирам себе си за осъзната,
не искам да обидя, нищо лично,
но аз не съм за всекиго жената.
Умея да отказвам и го правя,
и пътя си да продължа умея,
и с чиста съвест аз ще го оставя,
когато с разума го проумея!
Аз цял живот не страдам от недостиг
на мъжките заявки за ответност.
Не чакам някой да извърши подвиг,
но искам да е Моят и за Вечност.
Тогава вече съм неустоима
и над привличането слагам още.
Любов да е, но истинска и зрима,
за дни ще я опазя и за нощи.
И с конкуренцията се оправям,
от шантонерките не правя драма.
Да ме прощават, че ги отстранявам,
а и доказвам тяхната измама.
Ценя мъжа с характер и го искам.
Останалото - кауза пердута.
Останалото - някъде се плиска.
За мене любовта е свята дума!

4 октомври 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Безапелационна и категорична интимна изповед!
05.10.2021 20:13
Умееш да си убедителна, Роси, съхранявайки възможно най-високи художествени стойности на творбата:

"Аз цял живот не страдам от недостиг
на мъжките заявки за ответност.
Не чакам някой да извърши подвиг,
но искам да е Моят и за Вечност."

Разтърсващо силно!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
05.10.2021 21:59
missana написа:
Умееш да си убедителна, Роси, съхранявайки възможно най-високи художествени стойности на творбата:

"Аз цял живот не страдам от недостиг
на мъжките заявки за ответност.
Не чакам някой да извърши подвиг,
но искам да е Моят и за Вечност."

Разтърсващо силно!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6734274
Постинги: 5074
Коментари: 24041
Гласове: 9815
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930